|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| Zooooooo, ik zit ff twee dagen in Berlijn, posten er een stel nieuwe mensen op het forum. Beter want nieuwe mensen zijn altijd welkom en nodig, nu ook nog wat posten en het NLTA gedeelte blijft lekker levendig. Welkom allemaal in de wonderwereld van NLTA :) |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Welkom allemaal in de wonderwereld van NLTA :) |
Een wonderwereld die ik het afgelopen halfjaar totaal heb gemist! Sorry jongens:( |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by lake10
Kdacht het niet..... ik ben niet zo narrowminded als sommige andere personen..... deze reply van jou geeft al aan dat jij een van die personen bent..... |
SOOOOOOW!!
Grote smoel voor zo'n kleine postcount!!!
:p |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by lake10
Inderdaad.... UK hardhouse kan ik makkelijk zonder maar DJ Sammy heeft enkele briljante tracks afgeleverd (Prince Of Love, In2 Eternity, Heaven, Boys Of Summer) en ook de nieuwe Rise Again is weer toppie.... Vooral de Viframa remix is werelds! Daar kan Tiesto nog wat van leren (goede remixeers uitkiezen)....
O, dit was niet sarcastisch bedoeld... Sammy is meer dan alleen maar Loona.................... |
Hehe cool. Matt ook aanwezig hiero op NLTA! Ben alleen bang dat hier niet zoveel fans van Sammy zitten :D
Maar Boys of The summer enzo zijn wel leuke nummers voor op de radio of in de kroeg. Tenminste al tig keer beter als al die R&B/skihut meuk :whip: |
|
|
| eieregooie |
Boys Of Summer kan ik ook nog wel waarderen idd :) Wordt er altijd vrolijk van :D
Ik zou het alleen nie echt trance noemen maar goed... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
ik zie dat jullie allemaal van die plaatjes en zo bij je posts hebben.. hoe doe je dat?
Greetz! |
LOL :D |
|
|
| lake10 |
| quote: | SOOOOOOW!!
Grote smoel voor zo'n kleine postcount!!! |
Kwaliteit telt meer dan kwantiteit......
Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... ;) |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by lake10
Kwaliteit telt meer dan kwantiteit......
Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... ;) |
Het ei is verslagen deze keer:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by websley
Het ei is verslagen deze keer:D |
Ja, maar meer op deze:
| quote: | Originally posted by lake10
Kwaliteit telt meer dan kwantiteit...... |
dan op deze:
| quote: | Originally posted by lake10
Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... ;) |
Want dat had ik ook wel gezien :p |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by lake10
Kwaliteit telt meer dan kwantiteit......
Enne, ik ben langer lid van TA dan jij.... ;) |
En langer dan mij! Alleen ik heb een langer lid :stongue: |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
En langer dan mij! Alleen ik heb een langer lid :stongue: |
PICS or STFU! :tongue2 |
|
|
|
|