|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Access |
wees welkom
(posts + 1 :D) |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by stevesimon
hey!
Ik stel me bij deze even voor.Ik ben Simon kom uit amsterdam
Met vriendelijke groet!
SteveSimoN! |
Ik stel me bij deze even voor.Ik ben Simon kom uit Delft
:)
en dat kunnen er niet veel zeggen! :) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by Mr Zimz
Ik stel me bij deze even voor.Ik ben Simon kom uit Delft
:)
en dat kunnen er niet veel zeggen! :) |
Dude !!! ... jij hept je toch al voorsteld (in deel 3) !!!
Tenminste, ik kende je al :p :p |
|
|
| Mr Zimz |
| quote: | Originally posted by Access
Dude !!! ... jij hept je toch al voorsteld (in deel 3) !!!
Tenminste, ik kende je al :p :p |
ja maar die simon kent me nog niet ik stel me ff voor aan hem ...
laat me nou joh ! :P |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Dude !!! ... jij hept je toch al voorsteld (in deel 3) !!!
Tenminste, ik kende je al :p :p |
:rolleyes:
*zucht* |
|
|
| Flipper01 |
Hallo, ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Flipper01, ik woon in de prachtige stad Velp. Ik ben via via via op deze site terecht gekomen en heb maar besloten om me aan te melden.
Ik hou vooral van Trance muziek, maar een avondje Hardstyle kan ik ook goed waarderen. Ik vind Ja Rule en Nelly natuurlijk ook erg vet, maar niet zoals Trance muziek. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hallo, ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Flipper01, ik woon in de prachtige stad Velp. Ik ben via via via op deze site terecht gekomen en heb maar besloten om me aan te melden.
Ik hou vooral van Trance muziek, maar een avondje Hardstyle kan ik ook goed waarderen. Ik vind Ja Rule en Nelly natuurlijk ook erg vet, maar niet zoals Trance muziek. |
na 1,5 jaar moet ik toch effe zeggen: Welkom
:p |
|
|
| mastah jc |
| trance addict in training is zonder hoofdletter T en E :rolleyes: :D |
|
|
| Gurian |
| Waren we er bijna ingetrapt lol |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Gurian
Waren we er bijna ingetrapt lol |
Tja, we zijn niet allemaal zo goed als de MASTER!!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Tja, we zijn niet allemaal zo goed als de MASTER!!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
Met treurige groet. |
|
|
| total woot |
welkom ALLEmaal!
:D |
|
|
|
|