return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 2)
View this Thread in Original format
Access
wees welkom

(posts + 1 :D)
Mr Zimz
quote:
Originally posted by stevesimon
hey!

Ik stel me bij deze even voor.Ik ben Simon kom uit amsterdam

Met vriendelijke groet!

SteveSimoN!



Ik stel me bij deze even voor.Ik ben Simon kom uit Delft

:)
en dat kunnen er niet veel zeggen! :)
Access
quote:
Originally posted by Mr Zimz
Ik stel me bij deze even voor.Ik ben Simon kom uit Delft

:)
en dat kunnen er niet veel zeggen! :)


Dude !!! ... jij hept je toch al voorsteld (in deel 3) !!!
Tenminste, ik kende je al :p :p
Mr Zimz
quote:
Originally posted by Access
Dude !!! ... jij hept je toch al voorsteld (in deel 3) !!!
Tenminste, ik kende je al :p :p


ja maar die simon kent me nog niet ik stel me ff voor aan hem ...

laat me nou joh ! :P
eieregooie
quote:
Originally posted by Access
Dude !!! ... jij hept je toch al voorsteld (in deel 3) !!!
Tenminste, ik kende je al :p :p

:rolleyes:

*zucht*
Flipper01
Hallo, ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Flipper01, ik woon in de prachtige stad Velp. Ik ben via via via op deze site terecht gekomen en heb maar besloten om me aan te melden.
Ik hou vooral van Trance muziek, maar een avondje Hardstyle kan ik ook goed waarderen. Ik vind Ja Rule en Nelly natuurlijk ook erg vet, maar niet zoals Trance muziek.
New Wave
quote:
Originally posted by Flipper01
Hallo, ik zal me ook even voorstellen.
Ik ben Flipper01, ik woon in de prachtige stad Velp. Ik ben via via via op deze site terecht gekomen en heb maar besloten om me aan te melden.
Ik hou vooral van Trance muziek, maar een avondje Hardstyle kan ik ook goed waarderen. Ik vind Ja Rule en Nelly natuurlijk ook erg vet, maar niet zoals Trance muziek.


na 1,5 jaar moet ik toch effe zeggen: Welkom
:p
mastah jc
trance addict in training is zonder hoofdletter T en E :rolleyes: :D
Gurian
Waren we er bijna ingetrapt lol
mr.marcello
quote:
Originally posted by Gurian
Waren we er bijna ingetrapt lol


Tja, we zijn niet allemaal zo goed als de MASTER!!! :D:D

Met vriendelijke groet.

Flipper01
quote:
Originally posted by mr.marcello
Tja, we zijn niet allemaal zo goed als de MASTER!!! :D:D

Met vriendelijke groet.




Met treurige groet.
total woot
welkom ALLEmaal!
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Privacy Statement