return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 6)
View this Thread in Original format
Switch
quote:
Originally posted by HBtje
Nounou zeg, kan iedereen dan ff ophouden met het gedoe, gaan jullie het maar uitvechten in het siesta-thread


sorry papa :o
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Switch
jaa!!! en maak zo'n mooi kasteel met van die ronde torentjes op de hoeken, zo eentje waar je erg trots op bent. dan spring ik effe in de zee en maak ik een vloedgolf die je kasteeltje in de diepte sleurt :D


spring maar niet, dan schrik je alle chicks weg :(

:D
Switch
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
spring maar niet, dan schrik je alle chicks weg :(

:D


ont wat? ontpopt? :D
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by Switch
ont wat? ontpopt? :D


ontkleutert:)
Switch
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
spring maar niet, dan schrik je alle chicks weg :(

:D


moeje niet ineens de thread veranderen :)
Blik
back on topic!!!!
Chicane
quote:
Originally posted by HBtje
Nounou zeg, kan iedereen dan ff ophouden met het gedoe, gaan jullie het maar uitvechten in het siesta-thread


Jij is nog geen dag geregistreerd en nu al is je bek groter dan je porno collectie :stongue:

scheer je weg jij vlegel, jij ketter, jij demoon
SnuggLe
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
ik had em net over de schutting gegooit bij de buren.:) dingen vervelen weetje, maar snuggle verveelt nooit:D

naja tis wel weer welletjes zo:)


Ik meen het Siesta, je mag het proberen hoor, maar je bent echt heel rap gebanned. De enige reden dat je nog terugkwam is omdat ik dat heb gezegd. De andere mods (ik heb het niet over Blik/eXos maar andere mods in het modforum) vonden een ban ook oke.
Dus hoe je ff rustig en maak niet van die uitdagende cynische opmerking. Laatste waarschuwing.

Je bent nl. niets anders aan het doen dat uit te dagen en proberen geflame los te krijgen.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik meen het Siesta, je mag het proberen hoor, maar je bent echt heel rap gebanned. De enige reden dat je nog terugkwam is omdat ik dat heb gezegd. De andere mods (ik heb het niet over Blik/eXos maar andere mods in het modforum) vonden een ban ook oke.
Dus hoe je ff rustig en maak niet van die uitdagende cynische opmerking. Laatste waarschuwing.

Je bent nl. niets anders aan het doen dat uit te dagen en proberen geflame los te krijgen.



vertelme es grote vriend, waar staat dat er niet geflamed mag worden, das toch part of forum huh?:)
Teknikol
HBtjuh in tha houzze OE OE

DjRV
hey! zijn de blaatbroodjes van bladerdeeg weer in de uitverkoop?
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
vertelme es grote vriend, waar staat dat er niet geflamed mag worden, das toch part of forum huh?:)


Gaat er niet om of der geflames mag worden.
Je bent nu gewoon iritant bezig.
Je weet dat Snuggle niet op jouw "grote vrienden" berichten zit te wachten en dat vind ik begrijpelijk.
Als dit zo door gaat zal je het wel merken, je hebt je waarschuwing gehad en hoop dat je inziet dat je anders moet gaan acteren hier.
Dat gepost tot aan de grens wordt zeer iri, niet alleen voor snuggle maar ook voor andere.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Privacy Statement