|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ramonster
18, male, Lelystad, voetbal, en music preference, mja, liefst prog trance. :) |
Afgekeurd!
We willen alleen ruige oosterlijke boerinnen van 16 en jonger die het liefst naar K3 luisteren. :o |
|
|
| ZZandirt |
oosterlijke????
be specific pls |
|
|
| jp |
| Ramon heeft vast een leuke zus, toch? :D |
|
|
| Ramonster |
| quote: | Originally posted by jp
Ramon heeft vast een leuke zus, toch? :D |
Een jonger zusje. ;) Of ze leuk is, I doubt that. |
|
|
| ZZandirt |
dat bepalen wij wel.....:whip:
jonger als in strafbaar?? |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ramonster
Een jonger zusje. ;) Of ze leuk is, I doubt that. |
PICS or STFU:p
hehe welkom man! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Ramonster
Een jonger zusje. ;) Of ze leuk is, I doubt that. |
Geen pics! we willen een film zien. Kunnen we deze meteen in onze assortiment toevoegen. De DVD 'Jappio's sister in lederhosen #1' is ook nog steeds te koop!! |
|
|
| jp |
Een foto van haar zou inderdaad niet mis zijn :tongue2
En die pic van jezelf mag in het NLTA smoelenboek. Alhoewel die thread met de huidige zoekmachine wel onvindbaar zal zijn... |
|
|
| Dante |
eej
ik ben adriaan, ben 15 (dus minderjarig), kom uit enschede.
ik heb nog nooit uitgeweest. ik vind trance, dark-trance (officieel Tech-Trance), melodolisch en van die melancholische dance nummers mooi.
ik vind o.a. Chicane, DJ Digress en Talla 2XLC heel goed. |
|
|
| Chicane |
| quote: | | Originally posted by Dante ik vind o.a. Chicane heel goed. |
Ik hou ook van jonge jongens.. 
:D
Even dat terzijde, welkom hier :) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
:rolleyes: :nervous: |
haha nurd...
on-topic: welkom!;) |
|
|
|
|