return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 34)
View this Thread in Original format
emre
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Doe dan ook voorzichtig, hij zei toch dat ie lang was? :clown:

Mooi mooi mooi :stongue:
6iki_Snake
Hey! Ik ben ook nieuw, en ik 'lurk' hier al een tijdje rond ( vooral dj boot en chill out ) en toch uiteindelijk maar ff aangemeld. Nou heb ik al hier en daar wat posts gemaakt, dus hier maar ff voorstellen,

ik ben Floris, 19 jaar jong, woon vlakbij Rotterdam. Ik luister naar heel veel soorten muziek, ben echte muziekfan, geniet van heel veel soorten. Ik draai zelf uplifting en techtrance en groovy/funky/latin/tech/en vooral deephouse.
websley
quote:
Originally posted by 6iki_Snake
Hey! Ik ben ook nieuw, en ik 'lurk' hier al een tijdje rond ( vooral dj boot en chill out ) en toch uiteindelijk maar ff aangemeld. Nou heb ik al hier en daar wat posts gemaakt, dus hier maar ff voorstellen,

ik ben Floris, 19 jaar jong, woon vlakbij Rotterdam. Ik luister naar heel veel soorten muziek, ben echte muziekfan, geniet van heel veel soorten. Ik draai zelf uplifting en techtrance en groovy/funky/latin/tech/en vooral deephouse.

Ik zie dat je het rustig aan doet. Da's beter, want ervaring komt met de tijd, he? Ik probeer ook altijd naar zoveel mogelijk muziekstijlen te luisteren, daarbij ontbreekt klassiek zeker niet (Het is namelijk de grootste inspiratiebron voor mijn producties!)

Welkom op de forums en laat je nie gek maken door JP, hoor!;)
Smirnoff
Hoi, en welkom hier ! :thepirate
eieregooie
quote:
Originally posted by websley
Ik zie dat je het rustig aan doet. Da's beter, want ervaring komt met de tijd, he? Ik probeer ook altijd naar zoveel mogelijk muziekstijlen te luisteren, daarbij ontbreekt klassiek zeker niet (Het is namelijk de grootste inspiratiebron voor mijn producties!)

Welkom op de forums en laat je nie gek maken door JP, hoor!;)

Je klinkt als men oma :p
websley
quote:
Originally posted by eieregooie
Je klinkt als men oma :p

Mijn oma haat klassiek:p
eieregooie
Nep :toothless
6iki_Snake
Thnx,
Magicbas
Hmm, tjah...ik zal me ook maar ff voorstellen hiero dan :)
Ik ben Bas (had je niet verwacht he!) 21 jaar en woon in de regio Amsterdam (Amstelveen klinkt kut, ik weet het). Ben al een flinke periode lid van dit forum, maar heb door tijdgebrek en andere bezigheden eigenlijk nooit de moeite genomen om wat meer in de community te geraken. Vandaar ook mn newbie status hehe :p

Ik zit sinds begin 1999 in de trance, dat wil zeggen dat ik me er toen pas echt mee ging bezig houden. Maar de muziek van jabba dabba dance ( :conf: ) vond ik daarvoor ook al erg interessant :crazy:

Ben naar diverse grote en kleinere party's geweest, met als persoonlijk hoogte punt Innercity II (Ferry's cd 0wnz), dat feest heeft me echt verslaafd aan trance gemaakt.

Ik hou het overigens niet alleen bij trance, maar EDM in het algemeen. Top artiesten vind ik
Dj's: Armin van Buuren/Elusive/Cosmic Gate
Producers: Ferry Corsten/James Holden!!/G&M Project/G&D/Mike Dierickx
en natuurlijk nog veel meer die ik niet allemaal ga opnoemen.

Hoop dat ik nog vele post kan en zal maken hier op TA :)

Grtz,
Magicbas
websley
quote:
Originally posted by Magicbas
Hmm, tjah...ik zal me ook maar ff voorstellen hiero dan :)
Ik ben Bas (had je niet verwacht he!) 21 jaar en woon in de regio Amsterdam (Amstelveen klinkt kut, ik weet het). Ben al een flinke periode lid van dit forum, maar heb door tijdgebrek en andere bezigheden eigenlijk nooit de moeite genomen om wat meer in de community te geraken. Vandaar ook mn newbie status hehe :P

Ik zit sinds begin 1999 in de trance, dat wil zeggen dat ik me er toen pas echt mee ging bezig houden. Maar de muziek van jabba dabba dance (?) vond ik daarvoor ook al erg interessant :D

Ben naar diverse grote en kleinere party's geweest, met als persoonlijk hoogte punt Innercity II (Ferry's cd 0wnz), dat feest heeft me echt verslaafd aan trance gemaakt.

Ik hou het overigens niet alleen bij trance, maar EDM in het algemeen. Top artiesten vind ik
Dj's: Armin van Buuren/Elusive/Cosmic Gate
Producers: Ferry Corsten/James Holden/G&M Project/G&D
en natuurlijk nog veel meer die ik niet allemaal ga opnoemen :)

Hoop dat ik nog vele post kan en zal maken hier op TA :)

Grtz,
Magicbas

Hey, welkom hier!
Kan jij ook al niet slapen?:nervous:

Magicbas
Hey!
Grappig, was net ff aan het editen, want ik was Mike vergeten bij producers te zetten :eyespop:

Maareh...ik mag nog niet slapen....heb nachtdienst deze week :S hehe
Heb jij wel last met het in slaap vallen dan? Moet je ff lekker chillen op wat relaxte tunes (en evt. een jointje erbij ;))
Magicbas
Oww, voor diegene die het wat interesseerd, ik mix ook. Weliswaar als thuis dj, zonder vinyl, maar het gaat mij gewoon om het gevoel dat ik krijg bij het in elkaar flansen van lekkere tunes :)

(gebruik Virtual Dj in combo met Hercules Dj Console)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Privacy Statement