|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Jasper is toch beter!! |
sowieso |
|
|
| Saithn |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Welkom :) Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? :)
En hebben wij elkaar niet al een keer gesproken op een Everybody of Exposure dacht ik? Kan het mishebben... ben nooit zo goed in het onthouden van namen etc. Kunnen meer mensen hier beamen ;) |
Nee we hebben elkaar NOG helemaal niet gesproken zelfs, maar dat komt vast nog wel een keer. |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by Saithn
greetings
Ik ben ook "nieuw" hier. Ik had me al een tijd terug geregistreerd bij TA maar was niet bepaald actief. Nu waarschijnlijk wel, want er blijken hier meer prog fans te zijn dan ik dacht.
Ik ben Ruben, 18 jaar en ik woon in Aalsmeer. Ik draai nu ongeveer 1,5 jaar, progressive uiteraard :p. Luister progressive ietsje langer, ongeveer 2 jaar denk ik. |
Welchom. :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Welkom :) Maakt half CC de overstap naar TA, of heb ik het mis? :)
|
clubcharts, da's toch geen progforum he want het moet hier wel gezellig blijven :nervous:
:D !
Oja, @ de nieuwe Twent: welkom! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Saithn
Nee we hebben elkaar NOG helemaal niet gesproken zelfs, maar dat komt vast nog wel een keer. |
Nou, kan je zien hoe mijn geheugen werkt :D Denk dat het toch aan 'the grass' ligt dan :) Kon zelfs iemand niet meer herkennen die mee was gereden naar Sasha in Antwerpen. He Phortje? ;) |
|
|
| Neil CB |
Goeden avond allemaal.
Ik zal me ff voorstellen: Neil CB aangenaam.
Ik woon in alkmaar en ik ben 20 jaar oud.
Ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met draaien. Tegenwoordig koop ik vooral progressive & techno vinyl. Ik kan me uren bezig houden met house-muziek vandaar dat ik me hier heb aangemeld om mijn tijd hier een beetje te komen verdoen :D
Greets Niels |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by Neil CB
Goeden avond allemaal.
Ik zal me ff voorstellen: Neil CB aangenaam.
Ik woon in alkmaar en ik ben 20 jaar oud.
Ongeveer een jaar geleden ben ik begonnen met draaien. Tegenwoordig koop ik vooral progressive & techno vinyl. Ik kan me uren bezig houden met house-muziek vandaar dat ik me hier heb aangemeld om mijn tijd hier een beetje te komen verdoen :D
Greets Niels |
Goedenavond, welkom, en veel pezier. :D |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Neil CB
Neil CB aangenaam.
Ik woon in alkmaar
|
Cheeeeeeese :D
welkom op TA :) |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by jp
Cheeeeeeese :D
|
Een muziekterm die eigenlijk al zo afgeslacht is bij TA, haha
Anyways, Welkom:D |
|
|
| New Wave |
| Er komen te veel nieuwe tranceliefhebbers op dit forum. Het forum verpauperd! |
|
|
| Neil CB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Er komen te veel nieuwe tranceliefhebbers op dit forum. Het forum verpauperd! |
Bedankt voor je gastvrijheid :p |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nou, kan je zien hoe mijn geheugen werkt :D Denk dat het toch aan 'the grass' ligt dan :) Kon zelfs iemand niet meer herkennen die mee was gereden naar Sasha in Antwerpen. He Phortje? ;) |
En zo zie je maar weer, dementie op jonge leeftijd is ook heel goed mogelijk :p |
|
|
|
|