|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by New Wave
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. :conf: :( |
te hard gerimt zeker?
;) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. :conf: :( |
Als je naar Proxi gaat, geef effe een belletje, ga ik mee.
Iris draaide zaterdag nog in Den Haag, maar kon niet, zat in Utrecht.
Wel jammer... Ik mis gezellige feestjes zoals Nexus, de goede oude tijd... |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by _Supreme
aaah, fok forum invasie ;)
meisjes houden meer van die hardere :( |
Hey Supreme!! |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. :conf: :( |
HOE KOM JE DAAAAAAR NOU WEER BIJ?!?! Waar was jij al die tijd? Ik zie je nooit meer online!!! Alles ok?
Ik heb gewoon erg weinig op welk forum dan ook uitgehangen. En geef toe, hier was het ook leven na dood, en ik had afgelopen jaar wel andere dingen te doen.. MAAR, ik ben back in business :D |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Josta zit nu inderdaad in Amsterdam. Weet niet of ze internet heeft. Moet nog even met der afspreken om een hap te gaan eten in der nieuwe huisje.
Iris heb ik al sinds juli niet meer gesproken, denk dat ze me niet wilt spreken ofzo. :conf: :( |
HOE KOM JE DAAAAAAR NOU WEER BIJ?!?! Waar was jij al die tijd? Ik zie je nooit meer online!!! Alles ok?
Ik heb gewoon erg weinig op welk forum dan ook uitgehangen. En geef toe, hier was het ook leven na dood, en ik had afgelopen jaar wel andere dingen te doen.. MAAR, ik ben back in business :D
Voor degenen die nieuw zijn zal ik me ook even voorstellen. Ben dan wel niet nieuw hier, maar meer back from the dead :p
Ik ben Eye, zit hier al een paar jaartjes, ken geen enkele tune die jullie hier kennen, maar draai wel trance. Althans, alles wat ik draai noem ik trance, dus dat kun je misschien maar beter met een grote korrel zout nemen. Tot nu toe heb ik de mensen hier geïndoctrineerd met Nexus, maar die tijd is voorbij, dat zal ik niet meer doen ;) Ik ga jullie nu allemaal indoctrineren met wat anders, muahahahaha :haha:
Have fun hier in ieder geval, en laat je niet afschrikken door wie dan ook hier (hihihi) |
|
|
| After_Forever |
| Ik ben after_forever, 22 jaar en kom uit Woerden-city. Voorliefde voor vele verschillende house soorten, niet alleen trance. Maar eens even hier op het forum meekijken enzo. |
|
|
| djxtension |
Op aanraden van SnuggLe zal ik me dan ook maar eens voorstellen:
Naam: Tim
Leeftijd: 20
Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons)
Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks
Heb al een tijdje gepost in onder ander de DJ Booth en Music Discussion, maar altijd het Holland-forum een beetje links laten liggen.
Het word tijd dat daar verandering inkomt... |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by djxtension
Op aanraden van SnuggLe zal ik me dan ook maar eens voorstellen:
Naam: Tim
Leeftijd: 20
Locatie: Oldenzaal (dat ligt bij Enschede, voor de minder geografisch getalenteerde personen onder ons)
Muziek: Tech-House, Tech-Trance, Club, Progressive, Breaks
Heb al een tijdje gepost in onder ander de DJ Booth en Music Discussion, maar altijd het Holland-forum een beetje links laten liggen.
Het word tijd dat daar verandering inkomt... |
Welcome to the club:D |
|
|
| Esrem |
| Hoi, breng inderdaad maar weer eens wat leven in de brouwerij:) |
|
|
| Chicane |
 |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by Chicane
|
Haai! |
|
|
|
|