|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 20)
|
View this Thread in Original format
| iLLicit |
Okee dan, ik maakte eigenlijk alleen maar een geintje...
Maar tis inderdaad wel wat handiger om met een nederlander samen te werken, daar heb je gelijk in. Misschien dat we in de toekomst samen wat kunnen doen, ik ben op dit moment meer bezig met andere stijlen dan trance. Vooral deep/techy house enzo, ook wel eens leuk om te doen.
:D |
|
|
| Remy D |
| Ik vind je maar een RukkeR Jeroen en denk dat het beter is dat je hier niet meer komt. |
|
|
| Jay M |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik vind je maar een RukkeR Jeroen en denk dat het beter is dat je hier niet meer komt. |
Hey ik voel me prima thuis tussen alle andere rukkers hier, jullie dus :D :p dus wen aan me. :stongue:
iLLicit, deep house en ook progressive hoort ook tot mijn favorieten, ik luister vaak vanaf bijv. www.xtcradio.com . Erg relaxe muziek en ik ga t zeker ook (proberen te) produceren. t Lijkt me wel een stuk lastiger dan Trance. |
|
|
| Donna |
| Ik ruk niet,ik doe weer andere dingen,met of zonder battarijen |
|
|
| NoisyNeil |
| Hallootjes ;) Ik ben Neil , ... haha zo goed? |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Jay M
Hey ik voel me prima thuis tussen alle andere rukkers hier, jullie dus :D :p dus wen aan me. :stongue:
iLLicit, deep house en ook progressive hoort ook tot mijn favorieten, ik luister vaak vanaf bijv. www.xtcradio.com . Erg relaxe muziek en ik ga t zeker ook (proberen te) produceren. t Lijkt me wel een stuk lastiger dan Trance. |
Ik ben nu ook van die site aan het luisteren. Zeker lekkere muziek, vooral zo op een vrijdag morgen :)
BTW, Ik heb nu sinds ik geregistreerd ben een gemiddelde van 1 post per dag :) |
|
|
| iLLicit |
| Ik heb dus ook maar eens even naar dat XTC-radio geluisterd, waarschijnlijk op het verkeerde moment ingetuned. Ik dacht vrijdagmorgen, laten we maar rustig beginnen, maar er knalde meteen stampende techno knalde uit mijn boxen! Andere keer nog maar eens luisteren denk ik... |
|
|
| Darkone55 |
Hee, wat leuk! Ik had nog nooit een Nederlands deel gezien. :D Ik zal me even voorstellen: ik ben Bas, gebruik Cyxian als dj-producer-naam. :) Nieuwste track: Above & Beyond - No One On Earth (Cyxian Dub)
Verder heb ik ook nog wat eigen tracks gemaakt: Cyxian - Nothing More Than A Need Deze is alweer wat ouder. Mijn nieuwste track is Movements. Deze staat alleen niet op internet.
Naast producer ben ik dj. Ik heb sinds een paar weekies 2 draaitafels, mengpaneel, koptelefoon en niet te vergeten platen. :) Ik heb 2 sets gegeven op het internet. Daarvan is de laatste hier te vinden: New mix of Cyxian now online! [Trance/Progressive]. |
|
|
| Feeb |
Nah, zal me ook maar ff voorstellen :D
Ik ben Fabian ben bijna 25 jaar en woon in Limburg. Ik heb geloof ik al eens een paar members ontmoet op feestjes :).
Normaal gesproken hang ik op een ander forum rond, ben benieuwd of het hier ook zo gezellig is.
Favoriete dj's: Armin, Tiësto en PvD. |
|
|
| Original |
| Welkom gasten!:D |
|
|
| HiGH_NrG |
Feeb, was jij vorig weekend bij Armin? Want toen heb ik tegen wel 40 mensen iets over TA gezegd...misschien dat je er daardoor van hoorde...
Vast niet, maar zou kunnen:) |
|
|
|
|