|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Owj jezus, gaan we were op die tour? Sluit je even aan bij Hig-Nrg. :rolleyes: |
He dat heb ik gemist! ik hoorde zoiets wel via de MSN, maar waar kan ik me inschrijven / aansluiten? URL Graag! :D :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He dat heb ik gemist! ik hoorde zoiets wel via de MSN, maar waar kan ik me inschrijven / aansluiten? URL Graag! :D :D |
N3Rd!:o |
|
|
| Ohene |
Hey,
Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Thomas, student ontwikkelingseconomie aan de VU, ik woon in broek in waterland en in het weekend in Apeldoorn. Favoriete muziek is melodieuze progressive en trance. |
|
|
| djxtension |
| quote: | Originally posted by Ohene
Hey,
Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Thomas, student ontwikkelingseconomie aan de VU, ik woon in broek in waterland en in het weekend in Apeldoorn. Favoriete muziek is melodieuze progressive en trance. |
Van harte welkom :o |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by Ohene
Hey,
Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Thomas, student ontwikkelingseconomie aan de VU, ik woon in broek in waterland en in het weekend in Apeldoorn. Favoriete muziek is melodieuze progressive en trance. |
Flikker nou maar weer op, groeten van Remy |
|
|
| kutvolkots |
| Hallo, ik ben een zeurpiet en eetbaar. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Ohene
Hey,
Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben Thomas, student ontwikkelingseconomie aan de VU, ik woon in broek in waterland en in het weekend in Apeldoorn. Favoriete muziek is melodieuze progressive en trance. |
Nice. Is jouw huis ook grijs? :D
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Hallo, ik ben een zeurpiet en eetbaar. |
Je zou je ook op een fatsoenlijke manier kunnen voorstellen :o |
|
|
| kutvolkots |
Best, hallo, ik ben 16 jaar, woon in wilnis, psychiatrisch patient, Trance is me favoriete muzieksmaak, maar ik luister ook naar andere dingen zoals, noise, ambient, klassiek, gothic metal, darkwave, black metal, power metal, nu rave. Verder doe ik nu of havo 5 of vwo 5 daar zijn de leerkrachten nog niet helemaal uit. En 'Alles is eetbaar als je het maar fijn genoeg snijdt.' Dus ik ook.
Verder woon ik in het fantastische boerendorpje wilnis, met 5 evangelische boekhandels in onze dorpstraat van 800 meter. Ik heb het profiel N&T, ik overrationaliseer alles zodanig dat ik het vaak niet eens met me eigen mening eens ben omdat logica anders uitwijst.
Ja erm... En rukken schijnt me heel erg te boeien is me hier verteld. |
|
|
| nwopper |
| Welkom, relnicht! :D |
|
|
| jp |
| Blijkbaar heeft Remy een neefje. Nou welkom dan maar :happy2: |
|
|
| kutvolkots |
| Nwop: Het is wel heel makkelijk om anderen het vuile werk op te laten knappen als ze Kai niet mooi vinden he? Moet je zelf niet eens je regels naleven? |
|
|
|
|