|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 30)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by nwopper
Bedankt voor het hartelijke welkom!
Maar......dat vergat ik te zeggen......ik ben een vrouwtje...;)
Maar wel een met een buitengewoon goede smaak, inderdaad!
:tongue2 |
Een vrouw met smaak dan, nog beter!:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by nwopper
DuMonde is mijn favoriete artiest/dj-duo/producer(s) omdat ze echt gewoon helemaal steengoed zijn.
|
Welkom Marianne :)
Wel cool, nog zo'n die hard Dumonde fan. Je lijkt wel de vrouwelijke Maurice (danceparadise) :D Ben zelf niet zo'n grote fan, maar ik vind ze wel een van de weinige "hardtrance" dj's/producers die ik nog steeds erg goed vind.
En ook welkom Markusschulz.nu (coole site! Markus is ook een van mijn favo dj's) en DJLunatic (niet over hardstyle hier lullen he :p;) )
| quote: | Originally posted by magrec
Wat een nieuwkomers in 1x :)
Nou euh veel plezier en laat je niet gek maken door snuggle :p (dat kan ik
nu zeggen want hij is toch op vakantie ;)) |
Misschien is dit wel de grootste reden van de vele nieuwkomers :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by magrec
...laat je niet gek maken door snuggle :p (dat kan ik nu zeggen want hij is toch op vakantie ;)) |
Zo dan kunnen we eindelijk eens vrijuit praten!
Ik wil bij deze de nieuwkomers waarschuwen voor de sluwe en laffe streken die Snuggle zijn forumgenoten levert. We uiten al tijden ernstige twijfels over zijn aanwezigheid in dit eens vredelievend internethoekje. :( :nervous:
Voor nu zou ik zeggen: dartel lekker rond in dit prachtige landschap van muzikale topics en gooi er af en toe een lekkere een post in, voordat de Snug terug is en het te laat is! |
|
|
| @win |
| Hallo, Ik ben Edwin uit Zwolle :) Ik ben een bekende van jullie allen wel bekende Freezel. Ik post veel op electronic beats, maar ik kom hier af en toe ook wel eens kijken. Mijn favo dj is hoe kan het ook anders Armin. Verder luister ik naast trance naar techno en prog :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by @win
Hallo, Ik ben Edwin uit Zwolle :) Ik ben een bekende van jullie allen wel bekende Freezel. |
Freezel? |
|
|
| rtgr |
Goeieavond vriendelijke vriendjes
Nogmaals een introductie, maar nu goed!!!
We zitten hier nu achter de computer, naast ons probeert een vriend van ons tevergeefts een plaat in te mixen.
Maar we kunnen er wel om lachen het is best grappig. We hebben eigenlijk geen introductie nodig maar wij zijn rutger 'rtgr' en michel 'dromertje'.
trouwens, "Dromertje" kan zelf ook geen plaat in mixen :haha: !
------------------------------------------------------------------
owjee, 'Dromertje' gaat een poging wagen....
...poging mislukt
:haha: volgende keer beter
-------------------------------------------------------------------
Wie vinden wij niet goed plaatjes draaien!
1. Johan Gielen: waarom? wij zijn geblondeerde haartjes niet uit kunnen staan, en we luisteren nooit naar hem
2. Jan Wayne: "Because the night belongs to....." boem boem boem
3. TON TB: tiesto's adagio for string na één vijfde deel al afkapte omdat hij zijn eigen hitje niet ingemixt kreeg
4. DJ Jean: kinderen voor kinderen
5. Armin van Buuren: gewoon niet cool
---------------------------------------------------------------------
Wie vinden wij wel goed plaatjes draaien!
1. Dj BoozyWoozy: perfecte sound, sublieme mix technieken! :toothless
---------------------------------------------------------------------
Onze slechtste feest ooit!
1. Mysteryland 2004: slap dancevalley aftreksel
---------------------------------------------------------------------
Onze beste feest ooit!
1. Dancevalley!
2. 3 djs in a boat: jammer van armin
to be continued... |
|
|
| HiGH_NrG |
Dronken? :p
Edit: Mijn 1000e post! :cool: |
|
|
| MennoB |
Sow, dan post jij veel van iemand die al vanaf juni 2001 user is van dit forum :p
Edit: Ik moet er nog 19 voordat ik m'n 1000ste post heb :D |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by rtgr
Wie vinden wij wel goed plaatjes draaien!
1. Dj BoozyWoozy: perfecte sound, sublieme mix technieken! :toothless
|
Dit meen je toch niet serieus hoop ik......
Als je Jan Wayne verschrikkelijk vind en DJ Jean kinderen voor kinderen (twee keer raden wie o.a. DJ Jean's tracks produceert.....) dan moet dit toch wel bij dat rijtje thuishoren....
Maarrrr.....ieder zijn smaak..... Dance Valley is natuurlijk wel het NL feest der feesten, natuurlijk! Daar ben ik het meer dan mee eens! |
|
|
| Dj Lex |
| Lastig he als newbie sarcasme lezen ;) |
|
|
|
|