|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ja! whehe en zelfs ook hier in het holland forum! :eyes: dus succes mannen! :p |
Word ik hier uitgedaagd...:toocool: Ik was vandaag al aardig op weg dacht ik zo :happy2: !!
Die uitdaging ga ik zeker aan.... I want to be the new KING :D |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Tim81
Ik ben een wedstrijd met emre begonnen... Wie het eerst de 1000 posts haalt :stongue: :happy2: :tongue2 Ach, vind het wel een leuke onderbreking tijdens mijn stage ;) :toocool: |
Ik ontken nog bevestig iets ... :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Chicane |
| jij hebt groen links gestemd :D |
|
|
| emre |
| quote: | Originally posted by Chicane
jij hebt groen links gestemd :D |
Ik ontken nog bevestig dat ik Groen Links heb gestemd; sterker nog ik ontken nog bevestig dat ik überhaupt heb gestemd ...
Ik zeg dus niet dat het niet zo is en ik zeg dus niet dat het wel zo is :toothless :toothless |
|
|
| Stefanovīc |
Hallo,
ik hier ;)
Ook maar ff voorstellen voor de goede orde, dus bij deze..
De naam is Steven, de nick Stefanovīc. 20 jaar, student aan de Hogere Economische School (aka HES) te rotterdam maar woonachtig in Dordrecht.
Geen regelmatige partyganger want Sensation Black wordt mijn 1e, maar wel een groot liefhebber van trance, het liefst met een snel tempo en een degelijke beat. :) (Onder andere Cosmic Gate, Blank & Jones, Rank 1, Tiesto, Push, Stef Segers enzvoort.)
Groetjes! |
|
|
| MennoB |
Welcome!! |
|
|
| Daveje |
nou dan is nu na ongeveer al 2 jaar mee te lezen, en na 3x me aangemeld te hebben, wat niet echt lukte op 1 of andere manier:conf: me beurt om me voor te stellen.
ik ben Dave aka daveje :rolleyes: 18 jaar, liefhebber van 'dance' muziek, voornamelijk trance en het laatste jaar ook house (funky, deep, latin e.d) en me grootste passie is voetbal.
ik hoop dat ik nog lang mee zal forummen hiero altijd gezzelig toch! :)
(nog een bedankie naar basvh voor het opzoeken van de voorstel thread voor moi) |
|
|
| TranceFool |
| Welkom hierzo :D |
|
|
|
|