|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 41)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by EDDiEvs
Ik zal me even voorstellen wel zo netjes.Mijn naam is eddie en ben 22 jaar blablabla.
Mijn muziekale voorkeur gaat uit naar trance en progressive trance.Zelf draai ik ook nog nog een plaatje en draai regelmatig op een feestje.Althans het word steeds meer.
Ik kom eigenlijk van clubcharts vandaan waar ik ook lid ben |
Geh! Welkom Eddie :)
Mensen, aanschouw hier de man die tijdens Deep Dish in het Paard heel het publiek 'dirigeerde' vanaf het podium ;) |
|
|
| Magicbas |
Welkom Eddie :)
Waar draai je zoal? |
|
|
| EDDiEvs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Geh! Welkom Eddie :)
Mensen, aanschouw hier de man die tijdens Deep Dish in het Paard heel het publiek 'dirigeerde' vanaf het podium ;) |
Dat waren nog eens mooie tijden.As vrijdag zal dat helaas niet lukken werk tegenwoordig voor de asta. |
|
|
| EDDiEvs |
| quote: | Originally posted by Magicbas
Welkom Eddie :)
Waar draai je zoal? |
op feesten,heb nog geen resedentie.Beetje in de buurt van Delft en omstreken.Het is ook niet zo dat elke week ergens draai hoor :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Zou me niks verbazen als Andrea-sky een dubbel-acount is van iemand hier op het forum... Wel erg toevallig allemaal :thepirate
xxx
/edit: kan voorkomen alsof ik op mezelf doel, maar dat is niet zo |
Je maakt jezelf wel heel erg verdacht jongeman... :eyes: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by EDDiEvs
Dat waren nog eens mooie tijden.As vrijdag zal dat helaas niet lukken werk tegenwoordig voor de asta. |
Wat doe je voor de Asta dan?
Achter de bar? Zo ja: ik zie je vrijdag :p |
|
|
| EDDiEvs |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wat doe je voor de Asta dan?
Achter de bar? Zo ja: ik zie je vrijdag :p |
Beetje promotiewerk.Dat is alleen op vrijdagmiddag en op zaterdag dus ik sta voor de bar :toocool: |
|
|
| visje |
ik ga me ook maar ff introduceren al ben ik eigenlijk al een tijdje lid van dit forum :)
heet joost ben 19 jaar en studeer op HHS en hou vooral van trance + techno. Progressive vind ik maar niks beetje te sloom :D Ben vrijdag ook van de partij dus ik zie jullie allemaal dan wel! |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by visje
Progressive vind ik maar niks beetje te sloom :D |
Jou mag ik wel :D ! Welkom! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Jou mag ik wel :D ! Welkom! |
Jij gaat gebeukt worden vrijdag :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jij gaat gebeukt worden vrijdag :p |
Progressive is net de Islam. Het is slecht voor onze democratie!!! :D |
|
|
|
|