|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dat gepost tot aan de grens wordt zeer iri, niet alleen voor snuggle maar ook voor andere. |
Word... :o |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Word... :o |
Excel :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Afghang
Ehrmmm... OMG, it's the pr0n king...
Welkom hierzo broed0r..!
:stongue:
Greetz,
AnSaNd/Afghang |
ANSAND!!!!!!!!!!!!!!1
jij hier:D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Word... :o |
Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen....
Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku.:rolleyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen....
Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku.:rolleyes: |
Haha... dit was geen verbeterpost ;) Je had ut helemaal goed :) "Word" is een amerikaanse uitdrukking en betekent zoiets als "inderdaad".
Sorry voor de verwarring :D
[edit] en welkom natuurlijk mensen :) [/edit] |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jajaja, we weten dat je nederlands kan maar je hoeft niet steeds de juf uit te hangen....
Entrouwens, als der iets zinloos is, zijn het die verbeterposts want niemand geeft der toch iets om, danku.:rolleyes: |
LOL
Grappig die misverstanden om niets :D |
|
|
| Duke2003 |
Nou ik ben dus nieuw!!! Kwam er nu pas achter dat er een thread was voor nieuwe mensen...
ik kom uit Amsterdam, ben 16, zit op school (tweetalig VWO, heeeel veeel engels) en ben heel gevaarlijk want ik zit op Kung-Fu (sinds een paar maanden :p )
that's pretty much it! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Welkom!
Lees ff de regels door en dan spammen maar ;) |
|
|
| Ferox |
hey,
Ik ben dus ook nieuw hier. Ken alleen Petrus een beetje (van Clubcharts), maar verder lijkt het me hier ook een erg leuke community! ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Stel je ff voor wil je? |
|
|
| dutchy |
| helloww.. ik had me al n tijd geregistreerd maar vanaf nu ga ik ook posten :tongue2 Dus ik zal me ff snel voorstellen: ik heet Arjan , ben 21 jaar en kom uit Zoetermeer. Ik zit nog op school (doe ICT) en mn hobby's zijn voetbal, muziek en uitgaan... :) |
|
|
|
|