|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| wat n namen allemaal, erg origineel :eyes: er zal ook wel n bloemenwijk zijn etc... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Optimus
nog een Massive?:haha: :happy2: |
:nervous: |
|
|
| azior |
| hallo ik ben Joris en ik ben van plan om even toe te kijken of TA nog leuk nieuws heeft wat releases, sets en feesten betreft... nou moet ik wel bekennen dat ik al een tijdje de trancescene niet volg en me wat meer richt op de progressive-scene in binnen- en buitenland, maar ik neem aan dat jullie zo liberaal zijn om dat over het hoofd te zien ;) |
|
|
| Jimmy |
Hallo iedereen :) ,
ik ben nieuw hier
groetjes,
Jimmy:) |
|
|
| Jappio |
| welkom jimmmmmmmmy! |
|
|
| Jimmy |
| quote: | Originally posted by Jappio
welkom jimmmmmmmmy! |
dank u, dank u .... :) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:nervous: |
pas op jij :happy2: |
|
|
| G-L-N |
| Nou 3de keer nog een keer voorstellen ;). Ik ben Glenn uit Rijswijk en als je meer wilt weten verwijs ik je door naar die pagina waar iedereen alles over zichzelf heeft staan. Die hele opsomming met dingen als het ware. Daar heb ik net me 2de post geplaatst. |
|
|
| Cosmic |
| Welkom allemaal en veel post- en leesplezier |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by G-L-N
Nou 3de keer nog een keer voorstellen ;). Ik ben Glenn uit Rijswijk en als je meer wilt weten verwijs ik je door naar die pagina waar iedereen alles over zichzelf heeft staan. Die hele opsomming met dingen als het ware. Daar heb ik net me 2de post geplaatst. |
Die heb ik net gezien... Waar is je 1e post dan? :D |
|
|
| Mr Hee Hoo |
| ik ben gerrit en kijk altijd shin chen! want dat is tof |
|
|
|
|