|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 76)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Duidelijk te zien dat je nog op typemachines werkt, je hoeft niet steeds op enter te drukken als je regel vol is hoor ;) :haha:
Maar wees van harte welkom in ons midden, zitten hier veel producers, maar niet alleen in het Nederlandse gedeelte van TA. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Chicane
Duidelijk te zien dat je nog op typemachines werkt, je hoeft niet steeds op enter te drukken als je regel vol is hoor ;) :haha:
|
:stongue:
Anyway, misschien ben je een paar jaar te laat, aangezien TA al bijna doodbloedt, maar wees inderdaad welkom! En omdat deze plek weer levendig moet worden, ben ik nu bezig met een posting spree, hallee! |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by AirPole
:stongue:
Anyway, misschien ben je een paar jaar te laat, aangezien TA al bijna doodbloedt, maar wees inderdaad welkom! En omdat deze plek weer levendig moet worden, ben ik nu bezig met een posting spree, hallee! |
Dat is idd te merken...goed bezig airpole!!!:rolleyes: |
|
|
| Blueyed |
Heej
Ik stel me ook maar even voor.
Ik ben dus nieuw hier. 'k heet Marcel, maar het lijkt me handig als iedereen me gewoon naar mijn artiestennaam noemt. Ik ben 16 jaar.
Ik ben dus inderdaad artiest. Ik maak wel eens Trancemuziek. Zie mijn youtube account voor mijn muziek.
Ik ben op dit forum gekomen via een ander forum, waar ik volgens mij, onterecht ben gebanned.
Ik hoop op een leuke tijd hier.
Greetz
Blueyed |
|
|
| Donna |
Waarom ben je gebanned Marcel?
Je zal vast een eikel zijn... |
|
|
| Blueyed |
| quote: | Originally posted by Donna
Waarom ben je gebanned Marcel?
Je zal vast een eikel zijn... |
nee
het is allemaal een vergissing. het bleek net, dat mijn school zijn proxy was geblockeerd door het forum. dat hebben ze bij dat forum gedaan om dat mensen die wel gebanned zijn, via een proxy gewoon door kunnen gaan met spammen.
mijn school gaat toevallig ook via proxy.
Het is dus allemaal een vergissing.
ik ben dus niet gebanned.;) |
|
|
| dj_spare |
| Jammer dat je dan op een dood forumonderdeel binnenkomt.. Nederlandse TA sectie is niet meer wat het was ;) |
|
|
| Partyhardy! |
| Blijf het vaag vinden dat dit totaal uitgestorven is geraakt. Waar zitten alle Nederlandse tranceliefhebbers dan tegenwoordig? Welke tranceforum leeft nog wel? :) |
|
|
| AirPole |
| Ja, waar de neuk is iedereen!!! Bram, Tim, Wouter, De Sjinees, en alle andere peoples die ik vergeet! |
|
|
| Unique2701 |
GrooveCollection of anders partyflock?
En wie luistert er nou naar trance anyways? :p |
|
|
| MennoB |
 |
|
|
| Loraine |
Kijk, als niemand van de oude garde nog post....dan wordt het ook niks meer. En het hoeft toch niet alleen maar over trance te gaan?
Om die reden was ik in het verleden ook actief op Clubcharts en las ik eerder het BETA forum. |
|
|
|
|