|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ha, nog eentje van de overkant van het water :p Een ertepeller nog wel :D
Welkom :) |
Ik neem aan dat je met: 'de overkant van het water' Dordrecht bedoeld??? Dan kan ik je geruststellen: Ik ben in Dordrecht geboren, maar woon nu in Papendrecht...Een echte schapekop dus!!!:crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| Het was toch 'Des te dichter bij Dordt, des te rotter het wordt?' :p :p :p |
|
|
| Chicane |
/me propt een banaan bij snuggle naar binnen
Wat zei je? Ik kan je niet goed verstaan.. je hebt een banaan in je mond :D
:p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Chicane
/me propt een banaan bij snuggle naar binnen
Wat zei je? Ik kan je niet goed verstaan.. je hebt een banaan in je mond :D
:p |
hehe heel goed...laat het ze maar voelen...:whip: |
|
|
| Partyhardy! |
| Tim81 => the new post maniac! whehe :p ;) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Muppy
Hallo allemaal!
Ik ben Maarten, 18 jaar en woon in Papendrecht. Ik ben een grote liefhebber van trance, en bezoek ook aardig wat feestjes. Verder studeer ik in het dagelijks leven, en wil uiteindelijk Leraar Aardrijkskunde worden.
Heb je vragen...brand maar los! |
leraar, hell nightmare, ow ya wel breezahs ;) |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tim81 => the new post maniac! whehe :p ;) |
Ik ben een wedstrijd met emre begonnen... Wie het eerst de 1000 posts haalt :stongue: :happy2: :tongue2 Ach, vind het wel een leuke onderbreking tijdens mijn stage ;) :toocool: |
|
|
| Optimus |
| Lex! Je hebt een waardige opvolger!:toothless |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Lex! Je hebt een waardige opvolger!:toothless |
Ben ik de opvolger... |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus
Lex! Je hebt een waardige opvolger!:toothless |
haha :p
| quote: | Originally posted by Tim81
Ben ik de opvolger... |
uiteraard! of emre, dat is nog niet geheel duidelijk maar tot dusver zonder twijfel jij! ;) :cool: |
|
|
| Optimus |
| Het is Lex zelfs gelukt om in de begintijd van TA de hele eerste pagina van de Chill Out Room vol te krijge n met Last Post by DJ Lex :p Lex was de Koning!!!:toothless |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by Optimus
Het is Lex zelfs gelukt om in de begintijd van TA de hele eerste pagina van de Chill Out Room vol te krijge n met Last Post by DJ Lex :p Lex was de Koning!!!:toothless |
ja! whehe en zelfs ook hier in het holland forum! :eyes: dus succes mannen! :p |
|
|
|
|