|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 51)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Jongens, anders pak elkaar effe lekker van achteren, kunnen jullie je frustraties op elkaar botvieren. |
|
|
| SnuggLe |
| Jongens, anders pak elkaar effe lekker van achteren, kunnen jullie je frustraties op elkaar botvieren. |
|
|
| marciemarcs |
Zoo bij deze zal ik me ook eens voorstellen..
Ik ben dus Marc, ben 18 jaar en ik studeer Gezondheidswetenschappen aan de universiteit van Maastricht. Ben uitgeloot voor geneeskunde vandaar deze studie en ben van plan om volgend jaar weer mee te loten.
Mijn muzieksmaak is voornamelijk progressive/trance. Dj's die ik erg goed vind zijn Matthew Dekay, Markus Schulz en Armin van Buuren. Sommige van TA zullen mij kennen van FOK! of van een feest (zaterdag op 5 dj's werd ik door esrem herkend omdat ze me had gezien op een ocean diva feest)
Ik heb me vorig jaar een keer aangemeld op TA maar heb al die tijd alleen maar gelezen, ben nu van plan om wat actiever te worden:) |
|
|
| Esrem |
| Ey hoi! Wel aan de VU gaan studeren he volgend jaar:p |
|
|
| djxtension |
| Welchom, en veel plezier! |
|
|
| Deamonicus |
| Welcome m8!:happy2: |
|
|
| jp |
| Grüezi en huufe Spass und Pläschär :toocool: |
|
|
| marciemarcs |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ey hoi! Wel aan de VU gaan studeren he volgend jaar:p |
Hehe! jaja als ik biomedisch ga doen wel!
heb ik beloofd he! |
|
|
| DJ_Siesta |
| jowww welcome :cool: |
|
|
| Rich-Art |
Zow stel me dan maar is voor hier :)
Ik ben Richie en woon in Haarlem. Ik houd me vooral bezig met hardtrance en tegenwoordig ook lekker veel trance. Daarnaast organiseer ik ook feesten en ik ga binnenkort een nieuw concept in de markt gooien (meer info later)
Age: 22
Studie: Commerciele Sport Economie aan de Hogeschool van Amsterdam
Favoriete Dj's: Dj Scot Project, Vince Gerrard, Alphazone, Mat Silver, Dumonde en JK Walker.
Ik zit hier al een paar maanden en zal regelmatig te vinden zijn hiero! :toocool:
Greetz Richie |
|
|
|
|