|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 70)
|
View this Thread in Original format
| djxtension |
| quote: | Originally posted by jp
Welkom :) |
Wat hij zei... :D |
|
|
| Transara |
Enigzins aangestoken door een vriendinetje van mij, ben ik wat aan het rondsnuffelen op de verschillende trance-fora.
en hier kan ik me ff voorstellen, dus dat doe ik dan maar ook:
Ik heet Sarah, ben 25 jaar, werk als intercedent in Amsterdam. Verslaafd aan feestjes, muziek en het strand (woon er 5 min fietsen vanaf, errug relaxed!)
:toocool: :crazy: |
|
|
| Chicane |
| Uiteraard van harte welkom hier :) |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Transara
Enigzins aangestoken door een vriendinetje van mij, ben ik wat aan het rondsnuffelen op de verschillende trance-fora.
en hier kan ik me ff voorstellen, dus dat doe ik dan maar ook:
Ik heet Sarah, ben 25 jaar, werk als intercedent in Amsterdam. Verslaafd aan feestjes, muziek en het strand (woon er 5 min fietsen vanaf, errug relaxed!)
:toocool: :crazy: |
hoi, welk strand ? |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by Transara
Enigzins aangestoken door een vriendinetje van mij, ben ik wat aan het rondsnuffelen op de verschillende trance-fora.
en hier kan ik me ff voorstellen, dus dat doe ik dan maar ook:
Ik heet Sarah, ben 25 jaar, werk als intercedent in Amsterdam. Verslaafd aan feestjes, muziek en het strand (woon er 5 min fietsen vanaf, errug relaxed!)
:toocool: :crazy: |
zozo alweer een vrouwelijke trancer :)
welkom:crazy: |
|
|
| jp |
| Hmmm Sarah, stuur mij eens een PM :D |
|
|
| MikeVee |
een nieuweling in NLTA :eyes: . Deze dag gaat de geschiedenisboeken in :p
BTW, welkom. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Remy D
hoi, welk strand ? |
het strand van Amsterdam |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by X-Tune
het strand van Amsterdam |
jij bent zeker 1 van die slimme belgen :p |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Remy D
hoi, welk strand ? |
Scheveningen uiteraard! Echt helemaal super, ga hier ook nooit meer weg! |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Siesta
zozo alweer een vrouwelijke trancer :)
welkom:crazy: |
Thanx! Ben niet geheel nieuw in t wereldje, loop al een jaartje of 7 mee, maar kwam tot nu toe weinig of fora.
Wel gezellig om een beetje met iedereen te kunnen ouwehoeren!:tongue3
Gaan er nog mensen naar Intuition Summer Event? |
|
|
|
|