|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 55)
|
View this Thread in Original format
| djxtension |
| quote: | Originally posted by Arnoud
ey, ik ben nieuw hier. 21 jaar, woon in omg. utrecht. Favoriete DJ AvB en Markus |
Wederom: Welghom! :o |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Arnoud
ey, ik ben nieuw hier. 21 jaar, woon in omg. utrecht. Favoriete DJ AvB en Markus |
Welkom armadagroupie! :D |
|
|
| ThaMaestro |
ik heb al ns gepost, maar heb me nog niet voorgesteld, dus;
hallo, mijn naam is hubert. 21 jaar, studeer aan de UT in enschede, 3e jaars nu. zit zo'n 2 jaar op TA, maar kwam nooit hier in de holland sectie, omdat ik TA alleen als info/bron gebruikte voor tracklist e.d... maar sinds kort kruipt mijn bloed waar het stromen kan (ofzo), en wil ik me meer me trance etc bezig houden, want ik probeer gaandweg mn eigen dj set te krijgen. dat lukt al aardig, maar t is verrekte duur. en als student heb je weinig te makken, dus doe ik het tot nu toe met n behringer vmx 100 mixer, souindlab dlp 12 belt driven TT, en n stuk of 80 platen (zie http://www.discogs.com/user/ThaMaestro om n idee van mn smaak te krijgen)
ik probeer deze mn dj set-up compleet te hebben zodat ik eindelijk kan gaan mixen. verder luister ik naar armin, pvd, tiesto, underworld, pete tong, , joris voorn (een van de weinige techno-producers/djs waar ik naar luister), sander kleinenberg, underworld, sasha, en diverse andere uplifting trance/house artiesten, en ook house zoals roger sanchez, junior jack, kid creme, antoine clamaran, e.a.
thats it denk ik, voor vragen, de pm staat open;) |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
ik heb al ns gepost, maar heb me nog niet voorgesteld, dus;
hallo, mijn naam is hubert. 21 jaar, studeer aan de UT in enschede, 3e jaars nu. zit zo'n 2 jaar op TA, maar kwam nooit hier in de holland sectie, omdat ik TA alleen als info/bron gebruikte voor tracklist e.d... maar sinds kort kruipt mijn bloed waar het stromen kan (ofzo), en wil ik me meer me trance etc bezig houden, want ik probeer gaandweg mn eigen dj set te krijgen. dat lukt al aardig, maar t is verrekte duur. en als student heb je weinig te makken, dus doe ik het tot nu toe met n behringer vmx 100 mixer, souindlab dlp 12 belt driven TT, en n stuk of 80 platen (zie http://www.discogs.com/user/ThaMaestro om n idee van mn smaak te krijgen)
ik probeer deze mn dj set-up compleet te hebben zodat ik eindelijk kan gaan mixen. verder luister ik naar armin, pvd, tiesto, underworld, pete tong, , joris voorn (een van de weinige techno-producers/djs waar ik naar luister), sander kleinenberg, underworld, sasha, en diverse andere uplifting trance/house artiesten, en ook house zoals roger sanchez, junior jack, kid creme, antoine clamaran, e.a.
thats it denk ik, voor vragen, de pm staat open;) |
Beter laat dan...
Anyways Welkom.:D |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by ThaMaestro
[..]
thats it denk ik, voor vragen, de pm staat open;) |
Goeie smaak man! Wij kunnen praten! |
|
|
| kolkiewolkie |
En wat voor een studie doet de meastro himself? (ben zelf namelijk ook nog officieel verbonden als student aan de UT, :cool: ).
Welkom in elk geval! |
|
|
| Pagani |
Hallo allemaal,
Ik Ben Attila uit Arnhem. Ben geboren in hongarije vandaar.
Heb me eigen nog nooit verdiept in de hele DJ gebeuren, maar nu word het toch echt wel tijd. Ik ben van plan om met cd's te gaan mixen IPV de bekende 12". Dit omdat ik denk dat cd's toch in de toekomst de bekende 12" gaat overnemen. Dus ben ik van mening om maar meteen met de juiste spullen dingen te gaan proberen en aan te leren.
Gelukkig heb ik alle tijd van de wereld om flink te gaan oefenen.
Ik hou wel van progressive house om mee te beginnen wat overgaat in Trance. Mijn favorite DJ's zijn Johan Gielen, Marco V, Mark van Dale, Tiesto, carl cox, Dj cross, Dj Devious. Meestal blijf ik ook de hele nacht op om de 538 partynight te beluisteren. Vroeger was het altijd Chemistry op 3FM tot 538 kwam met de Partynight.
De laatste tijd luister ik enorm veel naar live sets online.
Ik wil hier niet aan beginnen om beroemd te worden maar puur voor de fun. Lijkt me gewoon geweldig als je je eigen sets in elkaar kan draaien, op feestjes bij mensen thuis te mogen draaien, mixen online te zetten. Voor de fun dus.
Mijn nick Pagani heeft iets te maken met de Pagani Zonda. Vandaar Pagani.
Groet
Attila ( Pagani ) |
|
|
| MaGiK54 |
| Nogmaals welkom en lots of fun hiero op TA. |
|
|
| New Wave |
| Wij wensen u een prettig verblijfen een gelukkig postfeest. |
|
|
|
|