|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hitman |
| Hallo iedereen ikke is nieuw. Heb me vorig jaar al aangemeld maar heb nu eindelijk tijd om regelmatig 's wat te posten. Als jullie nog tips hebben, laat ff weten... groeten, Robje:eyespop: |
|
|
| tijs08 |
Welcome everybody :)
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter :p
Grtz
WooT |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by tijs08
Welcome everybody :)
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter :p
Grtz
WooT |
dat was ook de bedoeling... thnx |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by tijs08
Welcome everybody :)
2 Hitman, een tip: meer dan 0,4 posts gemiddeld per dag doet t iig beter :p
Grtz
WooT |
was dus niet tijs08 maar TotalWooT
:D
(sorry bro :p) |
|
|
| snitz |
yow hier snitzke,
kben al een paar keer op de meetings geweest van TA samen met basvh namelijk op impulz outdoor,mysteryland. Ik zie jullie waarschijnlijk op tiesto solo wel waar massol |
|
|
| HBtje |
Joah nieuw en toch ook weer niet ;) #Taforum is zo vetjes dak maar besloten heb hier ook in te signen :) Weer een happy member erbij zullen we maar zeggen :D
Nou ik ben dus HBtje, aka Björn :rolleyes:
Kom uit Arnhem hoihoi
Hou van trancemuziek, duh anders zak ik hier niet
en ik hoop hier leuke tijd te hebben :)
:tongue3
@YS HBtje |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by HBtje
Joah nieuw en toch ook weer niet ;) #Taforum is zo vetjes dak maar besloten heb hier ook in te signen :) Weer een happy member erbij zullen we maar zeggen :D
Nou ik ben dus HBtje, aka Björn :rolleyes:
Kom uit Arnhem hoihoi
Hou van trancemuziek, duh anders zak ik hier niet
en ik hoop hier leuke tijd te hebben :)
:tongue3
@YS HBtje |
hoe is het met je c1000 chickie hey:)
gezellig dat je hier nu ook al zit:) |
|
|
| TranceFool |
| Welkom he hierzo! :) |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Niet welkom :D |
LOL die Bram komt altijd grappig uit de hoek :gsmile: |
|
|
| DJ_Massive |
g0h!!!! dat werd verdomme tijd HB!!! :p
die pino zit al maanden in het irc kanaal komt ie es op het idee om ook op het forum te registeren :rolleyes: :p
wazaaaaaaaah en welkom hiero enzo.nl/index.php?4=oki |
|
|
|
|