return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 19)
View this Thread in Original format
Eagle`
Heb me eigelijk ook nog nooit voorgesteld hier.

Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed :sadgreen:

Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau

Dat was het :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Eagle`

Ik ben Michael en afkomstig uit een dorpje dichtbij Brussel. Studeer handels-weteschappe op hoge school. Ook nog voetbal gespeeld tot men 17de maar moeten mee stoppen door omstandigheden, was er eigelijk nog best goed in, maar goed :sadgreen:

Hobbies zijn voor de rest met vrienden uithangen in de kroeg,muziek en wat kutten met vinieltjes. Qua muziek kan ik wel meedere dinge apprecieren, buiten trance, zoals dido, evanescence, linkin park, clousau

Wegwezen!!! Jou motte we niet!

:p :D

Durf je het wel aan trouwens, met me mee in de auto? Geloof dat Zehra er een trauma aan over gehouden heeft ofzo... :p
Dazzle
Goed, ik loop ook alweer een tijdje om dit forum rond, maar nooit in het NL. gedeelte. Ik ben Michiel Duyff en kom uit Arnhem. Ik studeer voor Leraar Aadrijkskunde in Nijmegen. Favo style is trance. Alleen maar trance.

Ik ben trouwens een ex-klasgenoot van een oude bekende hier: Glaniskanis
Eagle`
quote:
Originally posted by eieregooie

:p :D

Durf je het wel aan trouwens, met me mee in de auto? Geloof dat Zehra er een trauma aan over gehouden heeft ofzo... :p

Ben wel al wat gewoon hoor, geen paniek. moest ik per ongeluk brokken zie je het wel :p
Zehra
quote:

ey rustig gij eh! mijn landgenoot zo behandele?? :whip: :p:p:p

quote:
Originally posted by Eagle`

yo den eagle is overgestapt! boeeee! kom mah nie meer af bij ons eh! :whip: :p

quote:

wat? :stongue:

btw... zal me dan ook ff voorstelle zeker aangezien ik ook hier regelmatig rondhang :D

- Zehra
- 21 jaar
- studente handelsingenieur
- only trance (mah ook wel markus, perry, özgür can... de laatste tijd)
- (trance-)feestjes (hopelijk veel in NL dit jaar)

:D
Chicane
daar hoort natuurlijk een foto bij, zeker omdat ge een vrouw zeit :D

:stongue:
Phat B
quote:
Originally posted by Chicane
daar hoort natuurlijk een foto bij, zeker omdat ge een vrouw zeit :D

laat ik t daar nou helemaal mee eens zijn :happy2:
Jay M
Hallo eenieder!

Ik ben Jeroen uit Leiden. Ik kom nooit zo vaak in het NL gedeelte maar er is eigenlijk ook hier wel degelijk coole info te vinden. Ik was vooral in de productie hoek van dit forum te vinden. Mijn interesse ligt vooral in het produceren van muziek, vooral Trance. Ben veel aan het leren hier wat productie betreft, erg cool aangenaam forum dittuh!

Ik vroeg me af of er producerende mensen hier het een en ander willen uitwisselen of willen samenwerken aan een productie.

Verder DJ ik wat en feessies bezoek ik wel graag alleen door mijn zielige bestaan als arme student zit dat er niet zo vaak in :rolleyes: :D

Groets!
MennoB
Welkom!!

Er zijn hier wel een paar bekende en onbekende producers dus misschien zit er wel wat in :)
iLLicit
Hi en welkom op het NL-forum!!!

Als je mensen zoekt die samen willen werken op het gebied van producties, is het denk ik het beste om even het co-production topic te checken, die vind je in het producers forum.
En ja, er zitten hier heel wat bekende producers. Een van de twee van Gabriel and Dresden (ik weet niet precies welke) en natuurlijk iLLicit, zeeeeer bekend! ;)

Eagle`
dresden dacht ik

hoi to the new guy trouwes
Jay M
Tnx gasten.

Ik heb die thread idd gezien, kga er zeker nog eens op af, maar ik dacht dat het makkelijk zou zijn om nederlands te lullen in een eerste samenwerking. Zal eerst moeten begrijpen hoe zoiets precies werkt (heb natuurlijk wel n idee), Nederlands begrijp ik op een of andere manier toch beter :P

Cool ook om grotere namen hier ook te zien. Een aantal producers hier hebben idd al platencontract en zo, handig die netwerkjes :P

En iLLicit, bij mij ben je iig bekend haha, heb je Outblast nog op me schijf en klinkt erg cool en pro.

-Jeroen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Privacy Statement