|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 39)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
nee hoor, want dan komen ze bij mij terecht:toothless |
Sjineze maffia is verdubbeld op het TA Holland forum. |
|
|
| subtrance |
| quote: | Originally posted by moogwai
Hey Rutger welkom! Leuk dat je hier ook komt.
Eindelijk ook iemand uit mijn buurt op dit forum :) |
graag gedaan hoor...
ps. hoe was de overloonse kermis nog? :eyes: johan gielen !!:clown: |
|
|
| Jimacy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Des te dichter bij Dort, des te rotter het wordt :p
Geintje ;) Welkom hier kerel!
Gebruik je ook poppers zoals Optimus? ;) |
Dordt is idd rot!
Nee geen poppers.. no drugs no alcohol en no smokin ikke... gezond he! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jimacy
Dordt is idd rot!
Nee geen poppers.. no drugs no alcohol en no smokin ikke... gezond he! |
En die opium dan?
:D |
|
|
| Chicane |
Are you tokking to me?
Niet fokken met Dordt :D Welkom mede schapekop tot deze toko :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by subtrance
zal me ook ff voorstellen,
ik ben rutger
|
hey man! :) goed je hier ook te zien! :cool:
| quote: |
Tracklist Cataleptic State 26-10-2004:
6. Casa Flava - Homa (Original)
|
heerlijke tune idd! :tongue3 |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gebruik je ook poppers zoals Optimus? ;) |
mwha, zegt diegene die élk feest éist dat ik een flesje poppers koop zodat hij eraan kan snuiven!:haha: :stongue: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gebruik je ook poppers zoals Optimus? ;) |
mwha, zegt diegene die élk feest éist dat ik een flesje poppers koop zodat hij eraan kan snuiven!:haha: :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
mwha, zegt diegene die élk feest éist dat ik een flesje poppers koop zodat hij eraan kan snuiven!:haha: :stongue: |
Ja sjinees, wanneer ga je EINDELIJK weer eens poppers halen? :D :D
Damn, heb zin om te feesten eigenlijk....gvd. |
|
|
| andrea-sky |
hoi allemaal!
volgens mij moet ik in deze thread iets posten over mijzelf toch?
haha
Nou ik ben andrea ik woon in lopik en ik ben 19 jaar. Ik zit nu op de modeacademie en vind het onwijs leuk om naar dancefeesten te gaan!
Ben er echt compleet verslaafd aan!
Nou wie weet wordt het wel leuk hier en misschien tot op een vet feest ofzo :) Ik ga misschien naar armin komende keer en naar Innercity!
XXX |
|
|
| jp |
| Welcome, enjoy your stay at TA :toocool: |
|
|
| andrea-sky |
| quote: | Originally posted by jp
Welcome, enjoy your stay at TA :toocool: |
hoi JP! dankjewel :)
mooie dame heb je als plaatje zeg! ik hou er wel van als ik en mijn vriendinnen er zo gewaagd uit zien :D
x |
|
|
|
|