|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 52)
|
View this Thread in Original format
| Deamonicus |
| Welcome!!!:tongue3 |
|
|
| Matthijs |
| Welkom hier, lijkt me een interessante studie die je volgt! |
|
|
| nwopper |
Hey Richie! Welkom op TA!
:D |
|
|
| @win |
| Als je hier maar niet primair komt om te spammen :rolleyes: |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by marciemarcs
Ik heb me vorig jaar een keer aangemeld op TA maar heb al die tijd alleen maar gelezen, ben nu van plan om wat actiever te worden:) |
MARCIE!!! :W |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Deamonicus
Spam is cool~ |
En jij bent? :D
Voorstellen! :p |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Deamonicus
Hoi Allemaal!
Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer ;)
Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later!
-x- Deampie
|
|
|
|
| Rich-Art |
| quote: | Originally posted by @win
Als je hier maar niet primair komt om te spammen :rolleyes: |
Ik zal op TA ff flink gaan spammen ja :D
Maar ik zal wel serieus meeposten als het me interesseert en er niet al veel reacties zijn want dan maakt die ene mening ook niet echt uit :)
| quote: | Originally posted by Matthijs
Welkom hier, lijkt me een interessante studie die je volgt! |
Jazeker studie is wel vet. Zit nu in jaar 3 dat is alleen wat minder.. 2de jaar spaans en het is damn moeilijk nu! Even proberen vol te houden! |
|
|
| Deamonicus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En jij bent? :D
Voorstellen! :p |
Pay attention!:p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Deamonicus
Pay attention!:p |
Oh ja, die ontzettende beuQer :p |
|
|
|
|