|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 69)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Heb er wel een secret webcam hangen |
|
|
| Rubenderonde |
Ik heb hier eigenlijk nog nooit wat neergezet :o
Ik ben dus Ruben, 23 jaar, werk bij Heineken in Zoeterwoude en woon in Gouda. Naast mijn parttime studie klus ik nog wat bij in de muziekwereld met wat platenlabels en maak soms nog wat herrie erbij!
Stappen gebeurd nog wel regelmatig! |
|
|
| Rubenderonde |
| quote: | Originally posted by Unique2701
welkom ;) |
Thanks! ik zie dat je op drie feestjes bent geweest waar ik ook ben geweest:D |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
Thanks! ik zie dat je op drie feestjes bent geweest waar ik ook ben geweest:D |
waarschijnlijk 2 dan, playground ging niet meer door :( Had ik echt iets gemist..? |
|
|
| Rubenderonde |
Playground was wel lachen, allemaal weer de bekende en zelfde koppen als in de Asta etc. eerst daarvoor nog ff naar Carl Cox and Friends geweest, daar was ik gauw weer weg:P
Het is blijkbaar weer de trend om Ligaya, Satellite en Out of the blue te draaien
:clown: |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
Playground was wel lachen, allemaal weer de bekende en zelfde koppen als in de Asta etc. eerst daarvoor nog ff naar Carl Cox and Friends geweest, daar was ik gauw weer weg:P
Het is blijkbaar weer de trend om Ligaya, Satellite en Out of the blue te draaien
:clown: |
Nah ja opzich vind ik t wel leuk als er af en toe weer eens een goeie oude track tussen zit, beter dan het nieuwste van het nieuwste alleen maar voor het nieuwe zelf. En Phynn sluit wel vaker af met Satellite merk ik.. |
|
|
| Rubenderonde |
Is idd niks mis mee! begrijp me niet verkeerd:) Is zeker iets wat het goed doet op de dansvloer! :D
Was een gezellig feestje!! Ben blij dat ik er heen ben gegaan!
Hoera voor de kleine clubavonden!! |
|
|
| Fray Dee |
Hee luitjes
Zal hier ook maar even wat neerzetten dan ben 23 jaar kom uit Eindhoven en ben Brandweerman op de vliegbasis in Eindhoven.
Ben opzich niet nieuw in het wereldje heb al wat feesten en party's meegemaakt en ben nu mijn horizon aan het verbreden
de groeten
Fray Dee |
|
|
| Unique2701 |
En jij denkt "ik tel voor twee dus stel ik me twee keer voor?"
Welkom ;) |
|
|
| Fray Dee |
| quote: | Originally posted by Unique2701
En jij denkt "ik tel voor twee dus stel ik me twee keer voor?"
Welkom ;) |
Ja ging even wat mis sorry:D |
|
|
|
|