|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Optimus
mja, jij weet natuurlijk beter dan ik wanneer ik werk:rolleyes: |
nou op werk reageer je ook nooit! ;):p |
|
|
| Optimus |
| ja, je werkt op de verkeerde dagen!:p Verander je dagen ff naar maandag, vrijdag, zaterdag dan:D |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja, je werkt op de verkeerde dagen!:p Verander je dagen ff naar maandag, vrijdag, zaterdag dan:D |
tin jij werkt niet je krijgt alleen aanwezigheids premie :D |
|
|
| SnuggLe |
Eh.....
Tsja...
LoL :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
tin jij werkt niet je krijgt alleen aanwezigheids premie :D |
Ja, tegen iedereen beweren dat hij bij T-Mobile werkt maar in het eggie zit hij an de uitkering!
Optimus:En nee, tuurlijk weten we niet wanneer je werkt, maar we weten wel dat je ALTIJD invisible staat maar NIET altijd werkt, sufkut.
Al die kutsmoesjes van je hebben we allemaal al eens gehoord, Snuggle en ik kunnen er een boek over schrijven. :p |
|
|
| Megupe |
Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan.
Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal :).
Greetz,
Eef |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Megupe
Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan.
Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal :).
Greetz,
Eef |
Welkom :)
Veel plezier op dit forum... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Megupe
Ik zag dat je het hier moest melden als je nieuw was, dus dat doe ik dan.
Ik ben Eef (m) en ik kom uit 't Zand, das een dorpje ergens tussen Alkmaar en Den Helder. Ik luister het liefst HardTrance & Hardstyle en alles dat daar beetje omheen hangt. Verder hou ik nog van uitgaan en sporten, vooral voetbal :).
Greetz,
Eef |
*zwaai* :) |
|
|
| octaaf |
| Hey ik ben een nieuwe user hier ik ben Maarten , ik kom uit de buurt van eindhoven , hou vooral van muziek van tiesto en armin van buuren ( id&t radio op donderdag avond), ik heb dit via mennoB gehoord dus heb me eige ook maar ff toegevoegd om lekker mee te praten over de discussies hier op ta. en voor tracklisten te kijken van de laatst gedraaiden sets. En ik hou vooral niet van dj Jean......:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by octaaf
En ik hou vooral niet van dj Jean......:D |
Welcome to the club :D |
|
|
| sndh |
| je zou zeggen, wie wel?? maar je komt ze toch nog wel eens tegen hoor....vandaag nog op school.... :nervous: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by octaaf
Hey ik ben een nieuwe user hier ik ben Maarten , ik kom uit de buurt van eindhoven , hou vooral van muziek van tiesto en armin van buuren ( id&t radio op donderdag avond), ik heb dit via mennoB gehoord dus heb me eige ook maar ff toegevoegd om lekker mee te praten over de discussies hier op ta. en voor tracklisten te kijken van de laatst gedraaiden sets. En ik hou vooral niet van dj Jean......:D |
Joo, welkom. Succes verders met de repley's hier en ik hoor het wel als het niet wil lukken :) |
|
|
|
|