|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| de speelaccounts worden steeds populairder:rolleyes: |
|
|
| arj1o1 |
ben weer terug :cool:
!
;) |
|
|
| G-L-N |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Die heb ik net gezien... Waar is je 1e post dan? :D |
Bij die thread over de top 5 van Trance Energy want dat vond ik de leukste en daar begon ik dus mee ;) |
|
|
| Costerus |
Hallo iedereen..
ik ben nieuw hier op het forum... lees alles al wel een tijdje heel regelmatig (vooral nieuwe releases en recensies) en vond het dus maar een keer tijd om me aan te melden.
Ik zal nog ff mn favoriete DJs op een rijtje zetten, dan weten jullie met wie je beetje te maken hebt:
Deep Dish, John '00' Fleming, Tiesto, Mauro Picotto, Remy, Sander Kleinenberg..
En mijn laatst gekochte platen:
Andy Hunter - Go (Antillas remix)
Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth tribal remix)
Robbie Flex - Flexible
Speedy J & Adam Beyer - Collabs 100
Katana - Tribal Shock
Eric Entrena & James Cool - Energy
Nou goed.. ik hoop dat ik niet vreselijk geflamed zal worden ;) en dat ik nog eens iets nuttigs aan dit forum kan toevoegen!!
Ciao |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Costerus
Hallo iedereen..
ik ben nieuw hier op het forum... lees alles al wel een tijdje heel regelmatig (vooral nieuwe releases en recensies) en vond het dus maar een keer tijd om me aan te melden.
Ik zal nog ff mn favoriete DJs op een rijtje zetten, dan weten jullie met wie je beetje te maken hebt:
Deep Dish, John '00' Fleming, Tiesto, Mauro Picotto, Remy, Sander Kleinenberg..
En mijn laatst gekochte platen:
Andy Hunter - Go (Antillas remix)
Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth tribal remix)
Robbie Flex - Flexible
Speedy J & Adam Beyer - Collabs 100
Katana - Tribal Shock
Eric Entrena & James Cool - Energy
Nou goed.. ik hoop dat ik niet vreselijk geflamed zal worden ;) en dat ik nog eens iets nuttigs aan dit forum kan toevoegen!!
Ciao |
aqls je van die muziek houdt wordt je niet gefalmed maar pas op als je zegt dat je van dj jean houdt :p |
|
|
| Costerus |
| quote: | Originally posted by arj1o1
aqls je van die muziek houdt wordt je niet gefalmed maar pas op als je zegt dat je van dj jean houdt :p |
Haha.. nou maak je geen zorgen, ik haat die kerel :whip:..
Joost |
|
|
| MennoB |
Hallo!! :D
Veel plezier op het forum hiero en je makt nog eens vrienden door te zeggen dat je DJ Jean haat!! :D |
|
|
| DJ_Massive |
vieze Jean haters !!1
jullie hebben ook geen oog voor de geschiedenis van de dance muziek in Nederland he !!!1 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Costerus
Nou goed.. ik hoop dat ik niet vreselijk geflamed zal worden ;) en dat ik nog eens iets nuttigs aan dit forum kan toevoegen!!
Ciao |
Hmm..is het al zover dat men in het begin al bang is dat men geflamed wordt, dan is het wel heel erg. |
|
|
| Costerus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hmm..is het al zover dat men in het begin al bang is dat men geflamed wordt, dan is het wel heel erg. |
sja.. waar moet dat heen met deze wereld... :nervous: |
|
|
| Chicane |
stelletje TRANCEKUTJES!!!! :whip: :whip: :whip:
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Ding Chavez |
Voor de niet ircers even een kleine opmerking:
chi·ca·ne (de ~, ~s)
1 kleingeestige aanmerking berustend op formaliteiten => haarkloverij
2 zeer scherpe bocht in een autocircuit
chi·ca·ne·ren (onov.ww.)
1 muggenziften
Dus neem em niet te serieus :p :stongue:
PS met dank aan Massive ;) |
|
|
|
|