|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| Ik ga veul (veel voor de rest van NL, veul voor twentenaren) minder uit dan ik zou willen lately, voel me net een oud wijf zo nu en dan :eyes: . In Duitsland (tot aan Juli dus) heb ik me prima vermaakt maar daarna heb ik veel gewerkt met het doel een auto te kopen (gaat nog gebeuren onder voorbehoud), daarna ben ik ziek geweest (week of 4), daarna hertentamens geleerd (in tentamentijd uitgaan lijkt me niet zo handig) en sindsdien verveel ik me de tering want ik heb nog geen afstudeerplek! Ben wel bezig te zoeken natuurlijk maar ik heb mijzelf weer zo'n criterium gesteld dat het buiten de grenzen van Hollandia moet zijn, het liefst zelfs buiten die van de EU maar dat maakt het allemaal niet echt simpel (schier onmogelijk lijkt het soms :( ). Ben eigenlijk van plan om over 2 weken het feesten weer eens op te pakken en naar 4k4 te gaan in utrecht (afkomstig uit de asresten van Nexus :) ) maar dan moeten er nog wel meer gaan ... heb wel weer es zin om te spacen op de muziek (en in mijn traditie zonder drugs uiteraard, :cool: ). Mocht iemand met hetzelfde idee en probleem rondlopen dan hou ik me van harte aanbevolen :D ! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hier zitten alleen maar junks, nerds die platen bijhouden op een blocknote, proghoeren en Kolkie. Al deze mensen wil je niet tegen komen. :p |
ja wat weten sommige mensen hier veeeeeeeeel, wat doen ze de hele dag toch? |
|
|
| jp |
| Zeg Uniekje, kun je lekker koken? |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by jp
Zeg Uniekje, kun je lekker koken? |
U wish! (ik ook trouwens) neeeeej ik kan niet koken! Er is op elke hoek wel een chinees dus niet zo lui JP.. :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Unique2701
U wish! (ik ook trouwens) neeeeej ik kan niet koken! Er is op elke hoek wel een chinees dus niet zo lui JP.. :p |
Eigenlijk heb ik liever Mexicaans :p |
|
|
| dennus |
ook maar ff voorstellen dan :) Ik ben Dennis, 23 jaar op het moment, werkzaam als software ontwikkelaar. Hobby's zijn gamen (World of Warcraft), muziek, lezen zo nu en dan :)
Ben via Phor op dit forum terecht gekomen en ook door hem heb ik de progressive feestjes in de wat kleinere clubs ontdekt. Dat bevalt uitstekend tot nu toe, zal er ook wel vaker aanwezig zijn :p |
|
|
| Unique2701 |
walvis
ook hi dennus |
|
|
| djxtension |
| Hooi :toothless |
|
|
| Zand|Man |
Hallo allemaal,
Ik ben Daniel. Ik ben 19 jaar. Woon tegenwoordig in Leeuwarden. Ik studeer aan de CHN (Small Business & Retail Management). Mijn hobby's zijn plaatjes draaien :) luisteren naar muziek en sporten.
Ik ken dit forum al een aantal jaartjes en vond het maar eens tijd om me eens te Registreren. Ik bevind me ook in het #Taforum kanaal onder de naam Sand|Man.
Groet. Daniel |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Zand|Man
Ik bevind me ook in het #Taforum kanaal onder de naam Sand|Man.
Groet. Daniel |
Welkom!!
Bestaat dat IRC gezever nog steeds :p? |
|
|
| Zand|Man |
| quote: | Originally posted by New Wave
Bestaat dat IRC gezever nog steeds :p? |
Dat klopt :) alleen nu is het stukje rustiger :D |
|
|
|
|