|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Bedoel je deze? :D |
|
|
| New Wave |
Oh ben ik dat :D? Kan em haast niet voorstellen.:D
Haal maar snel weg :D |
|
|
| Deamonicus |
Hoi Allemaal!
Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer ;)
Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later!
-x- Deampie
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| MaGiK54 |
| Welcome welcome...hiero....:) |
|
|
| Magicbas |
| Al 0 ahh :thepirate |
|
|
| HiGH_NrG |
Hardstyle is erg populair hier! :D
Ennuh...welkom... |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by Deamonicus
Hoi Allemaal!
Ik ben Sharon uit Enschede. Luister het liefst naar Trance en Hardstyle. Mijn grote favorieten zijn: Marco V, Johan Gielen,Mario Lopez, Cosmic Gate en nog vele meer ;)
Ook ben ik natuurlijk ook weer van de partij op Trance Energy 2005! Luister graag naar onbekende Trance mixes en voor de late uurtjes Hardstyle...waarvan er toch maar 1 echt de beste is: Gizmo! Super. Catch ya all later!
-x- Deampie
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
En hoe oud is Sharon? :clown: |
|
|
| Deamonicus |
| euhm, als ik het goed heb 20..:stongue: |
|
|
| New Wave |
hardstyle is ubergeil! :eyespop: :crazy:
Moet maar weer eens snel naar een feestje gaan! |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by New Wave
hardstyle is ubergeil! :eyespop: :crazy:
Moet maar weer eens snel naar een feestje gaan! |
Lekker beuQen, niet? :eyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Lekker beuQen, niet? :eyes: |
   
Wreed uit je pan! :crazy: |
|
|
| New Wave |
| welkom trouwens he :) |
|
|
|
|