|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| Wokkels |
Na door eieregooie min of meer gedwongen te zijn...euh...volkomen uit vrije wil stel ik mezelf hier eventjes voor ;)
Ik ben dus Wokkels, maar ook wel Robert voor mensen die me niet goed kennen :) Ik woon in Delft, studeer zo'n beetje in Rotterdam en hou van een lekker muziekje (zoals iedereen hier neem ik aan :p). Bij eieregooie thuis heb ik weleens een plaatje gedraaid, maar om nou te zeggen dat ik uitblink van talent....nee, dat helaas niet. Leuk om te doen af en toe, dat wel!
Verder ben ik er morgen ook bij in de Asta, dus als je ook komt zie je me wel in de buurt van eieregooi rondhopsen denk ik zo. :D
Nou euh, dit was het dan he, doe ermee wat je wil. :) |
|
|
| Vertigo |
Hoihoi, ik ben een nieuwe user hier en de naam is Vincent (aka Beyonder / Vertigo). Ik ben een Rotterdammer in hart en nieren, maar ik woon op dit moment in Capelle aan den IJssel! Verder ben ik helemaal trance fan, ik was laatst ook bij het DJ Tiësto concert & heb nu weer tickets voor Innercity. :happy2:
Ik volg deze site al een tijdje en besloot toch maar te gaan posten na het concert van Tiësto.... :) |
|
|
| Cosmic |
Welkom n00bs!  |
|
|
| MaGiK54 |
Wat is dat toch de laatste tijd, is er een blik met noobs opengetrokken :D
Welkom allemaal hiero, jullie sociale leven zal vergoed op zijn gat liggen :toothless |
|
|
| m-kay |
Ok, daar gaan we!
Hoe heet u?
Marco, m-kay of macko voor vrienden.
Leeftijd en woonplaats?
20 jaar en woonachtig in Delft
Werk?
Ik 'studeer'.
Waar hou je jezelf zoal mee bezig, Gerwin?
Nou, studeren dus, naar feestjes gaan, zelf plaatjes draaien, websites klussen en slapen.
Muziek?
Yessir! Trance en progressive.
En wat draai je nu dan?
Now playing: » Matt Darey Pres. Li Kwan - Point Zero (Leama & Moore 2004 Remake) [10:11m | 192kbps | 13,99MB] «
En waar moeten we je dan van kennen?
Ehm, van Fok, Clubcharts, Ebeatz, Nachtbar en een niet nader te noemen mp3-releasesite. :D.
Foto?
Komt er straks aan. Eentje van gisteravond op het t.nu feest, als deze online zijn. |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by New Wave
Progressive is net de Islam. Het is slecht voor onze democratie!!! :D |
:wtf:
:haha: |
|
|
| Tomaz |
Hallo!
Ik ben Tom! Lurk al een tijdje mee op 't forum, maar ik word nu een iets actiever lid, dus vandaar maar even iets over mezelf. En een beetje op aandringen van Esrem ;)
Ben 21, woon in een klein plaatsje naast Tiel, studeer Commerciele Economie in Den Bosch, verdien m'n geld als MacManager en ben dol op trance in al zijn vormen.
Verder bezoek ik met regelmaat feesten en thuis hang ik de bedroom dj uit! Daarnaast presenteer ik met een vriend van me het radioprogramma Dance Attack voor luisteraars in de betuwe.
Vorige maand heb ik m'n eerste echte feestje gegeven samen met een vriend van me. 5 dj's in a row noemden we 't en in een kleine soos hier in 't dorp trokken we ruim 100 bezoekers. Een volgende editie kan natuurlijk niet uitblijven!
Voor pics PM je me maar! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Voor pics PM je me maar! |
Pics? Tis geen gay datingsite :p |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Pics? Tis geen gay datingsite :p |
Hehe! Inspelen op het feit dat er ook vrouwelijke members zijn heet dat... Niet dat ik zo wanhopig ben, maar ach :D |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by Tomaz
Hehe! Inspelen op het feit dat er ook vrouwelijke members zijn heet dat... Niet dat ik zo wanhopig ben, maar ach :D |
Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben:tongue3 |
|
|
| Tomaz |
| quote: | Originally posted by Esrem
Daar gaat je droom, want ik ben 1 van de weinige actieve vrouwen hier en ik weet al hoe je dr uit ziet en hoef niet persee een pic van je boven mn bed te hebben:tongue3 |
Oh rotzak! :sadgreen:
Ik heb daarentegen een mapje Esrem op m'n pc met foto's van jou erin :cool:
En pas maar op, want vrijheid van meningsuiting pakt niet altijd gunstig uit zoals je weet ;) |
|
|
| Phortje |
Welkom allemaal :)
Ennehh... pics or stfu. :p |
|
|
|
|