| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Hoi ik ben jp en ik ben 15 jaar oud. M'n hobbies zijn konijn Snuffel en m'n electrische racebaan met echte formule 1 autos. Ook lees ik graag de Hitkrant en Slam FM. Mental Teo is m'n vaforiet. Ik hoop dat jullie allemaal heel aardig zijn en zo. Doei :) |
:eyes: wow ben jij dat op je plaatje.. mag ik je msn
xxx welkom op ta ;) |
|
|