|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 60)
|
View this Thread in Original format
| Roger |
| britney spears mensen tha best:crazy: |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Oftewel geen trance is saai?
Fijne voor-oordelen.
Ik zou zeggen verdiep je ook in andere stijlen ;) |
Oh ik heb t er helemaal niet over dat mensen die andere muziek luisteren dan trance saai zijn, maar dat de meeste mensen op de VU gewoon een beetje aan de saaie kant zijn. Ze studeren errug hard en hebben bijna geen leven buiten school (kort door de bocht genomen dan ;)) |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Oh ik heb t er helemaal niet over dat mensen die andere muziek luisteren dan trance saai zijn, maar dat de meeste mensen op de VU gewoon een beetje aan de saaie kant zijn. Ze studeren errug hard en hebben bijna geen leven buiten school (kort door de bocht genomen dan ;)) |
Ik wou net zeggen :D |
|
|
| kutvolkots |
Er is ook niets meer dan school, en ik krijg maar 2 minuten huiswerk per maand mee, de rest van de tijd ben ik in cryogene.
Het houd m'n tere huidje zo jong en glad. Hihihi. |
|
|
| Ladyhawk |
| Ik heb begrepen dat je je eerst moet voorstellen op dit forum als newby zijnde ... dus bij deze: ik ben renske uit utrecht ... Das vast wel genoeg toch! |
|
|
| Djeebie |
| Welkom :) Maar iets meer info kan nooit kwaad hoor ;) |
|
|
| Ladyhawk |
| uhm ok ik heb nog wat: ben een freelance grafisch vormgever! Moeilijk hoor dat voorstellen, was ik op school ook nooit goed in ... |
|
|
| Miek |
Ik kreeg deze link volgens mij door als subtiele hint :P (van Phortje)
Nou ik ben Marieke uit Almere en ben 25 jaar. (en doe donald duck na :crazy: )
Ik werk als software developer voor een bedrijf in Almere en over 2 maand voor een bedrijf in Hilversum http://www.byton.nl
Nou hier een lijstje met dj's die ik erg kan waarderen, weten jullie gelijk van wat voor een soort muziek ik allemaal hou:
Adam Beyer
Alexander Kowalski
Armin van Buuren
Bart Skils
Chris Liebing
Dave Clarke
James Holden
Jay Denham
M.I.K.E.
Marco V
Markus Schulz
Mauro Picotto
Pet Duo
Ricardo Villalobos
Richie Hawtin
Rush
Sasha
Sven Väth
Tiësto
Umek
Als jullie verder nog iets zouden willen weten moet je dat maar vragen :p |
|
|
| Original |
2 nieuwe dames nog wel.
Welkom :) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by Original
2 nieuwe dames nog wel.
Welkom :) |
En nog uit onze welgeliefde Flevopolder ook... :D |
|
|
|
|