return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 72)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by Transara
Ja, die 2% hebben me echt over de streep getrokken!

En wat moet ik met een knap meisje achter de bar? Daar word ik nou niet warm of koud van, doe mij maar een lekkere beachboy!;)


Je zou der echt niet uit je bed trappen :tongue2
Transara
quote:
Originally posted by Remy D
Je zou der echt niet uit je bed trappen :tongue2


Hahahahahaha, hoor ik hier een voorstel?:thepirate :crazy:
Remy D
quote:
Originally posted by Transara
Hahahahahaha, hoor ik hier een voorstel?:thepirate :crazy:


Uiteraard :tongue2 ik zie 't nu al voor me. :crazy: maar ik ben gelukkig een hele beschaafde jongen en gedraag me altijd netjes dus zal niet in details treden ;) :tongue2
Transara
quote:
Originally posted by Remy D
Uiteraard :tongue2 ik zie 't nu al voor me. :crazy: maar ik ben gelukkig een hele beschaafde jongen en gedraag me altijd netjes dus zal niet in details treden ;) :tongue2


Dat zeggen ze nu allemaal! :rolleyes: maar ondertussen.....:p

Ach, ik zeg altijd maar: "A dirty mind is a joy forever!";)
Remy D
quote:
Originally posted by Transara
Dat zeggen ze nu allemaal! :rolleyes: maar ondertussen.....:p

Ach, ik zeg altijd maar: "A dirty mind is a joy forever!";)


Dan ben jij dus een heel wijs meisje :tongue2
SnuggLe
Remy, ouwe pikkentrekker! :toothless
Chicane
quote:
Originally posted by Transara
Steeling somebody's line, baby?:D ;) Be original!

PICS are on the way....:toocool:



Kijk, zulke members zien we hier nu graag.. niet lullen maar doen! Nu nog een beetje relnichten hier en je hoort gelijk tot de grootste trancefamilie van Nederland. Laat die progressievelingen hier maar lekker hun azijn ergens anders tegen aan pissen, alhoewel.. een lekker forumrelletje kan heus geen kwaad :haha:
Opti
quote:
Originally posted by magrec
Zo hipperdepip is bloemendaal ook niet meer hoor. Kansloze boertjes zoals ik komen er ook ;)

[edit]

welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten ;)


ik ben er nog, hoor:toothless
magrec
quote:
Originally posted by Opti
ik ben er nog, hoor:toothless


Goedzo! :D
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Chicane
Laat die progressievelingen hier maar lekker hun azijn ergens anders tegen aan pissen, alhoewel.. een lekker forumrelletje kan heus geen kwaad :haha:

:haha: Zitten jullie daar nu nog over te zeiken? Prachtig. Snap werkelijk niet wat jullie nog vet aan trance vinden, kleutermuziek :disbelief :tongue2

ZZandirt
ach prog is ook wel leuk..., alleen dat publiek!! :whip: :whip: :whip:

omhooggevallen ex-trance-nerds, die de hoeveelheid melodie en beats niet meer aankonden.... stelletje latente trancenichtuhh!!!



zoiets?
magrec
quote:
Originally posted by Partyhardy!
:haha: Zitten jullie daar nu nog over te zeiken? Prachtig. Snap werkelijk niet wat jullie nog vet aan trance vinden, kleutermuziek :disbelief :tongue2


:p Ik zal ze dan maar niet vertellen dat je nog naar een armada feestje bent geweest op ibiza ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 [72] 73 74 75 76 77 
Privacy Statement