|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 28)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Welcome! :)
Ben je een vriend van Gerrit? ;) |
|
|
| collenius |
Zalm? Of een andere gerrit?
Ken um nog niet...:D Gerrit woont ook in Grunn? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by collenius
Zalm? Of een andere gerrit?
Ken um nog niet...:D Gerrit woont ook in Grunn? |
Nee maar wel in de buurt, die houdt van dezelfde muziek. Ook veel skihut et cetera :D |
|
|
| collenius |
Wie weet dat ik in de draaibar tegenkom dan ;)
En SnuggLe, zoals we in Groningen zeggen op dit tijdstip... Ga slapen man :D :D :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by collenius
Wie weet dat ik in de draaibar tegenkom dan ;)
En SnuggLe, zoals we in Groningen zeggen op dit tijdstip... Ga slapen man :D :D :D |
Ja baas! :D
Ga ik nu doen is wel eens tijd ja.
Draaibar sucks, blauwe engel rulez! :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Welcome! :)
Ben je een vriend van Gerrit? ;) |
ROFL :toothless
Ow, en collenius, welkom enzo he, maar haal die smerige tepels es uit je av plz :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ow, en collenius, welkom enzo he, maar haal die smerige tepels es uit je av plz :) |
Gast, waar zie jij tepels? :conf: :tongue2 |
|
|
| eieregooie |
| Nou, ze springen nogal in t oog :p |
|
|
| jp |
| Een Janet discussie op NLTA :nervous: |
|
|
| DJLunatic |
| Hey I'm new, from Holland(the place to be) and a real Trance Addict! |
|
|
| DJLunatic |
| Dit had natuurlijk ook gewoon in het nederlands gekund:D |
|
|
|
|