return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 3)
View this Thread in Original format
mr.marcello
quote:
Originally posted by Flipper01


Met treurige groet.


GEINTJE MAN!!!!! :D

Met vriendelijke groet.
Mindphaser
Jo pieps!

Wil iedereen effe laten weten dat ik TA sinds een paar dagen gejoined heb :)

Effe een korte intro
Ik kom uit gld, ben 21 jaar, werk fulltime en studeer in de avond.
Mijn muziek smaak ik heel breed... van new age tot U2 etc.
Qua house hou ik vooral van pure trance, age of love spul zeg maar
hardcore is niet echt mijn genre
ga zo nu en dan naar een feessie maar zeker weten niet elke week
clubs vink soms ook net zo relaxed, kom in belgie en duitsland, next stop is engeland :)

Hoop hier wat relaxte lui te zien in plaats van dat zeikende gedoe op veel andere forums...

Take carez
Chicane
Hoi :D
SnuggLe
Goedendag, aangenaam!

Ben je van die oude Mindphaser site? Die zeg maar heel veel van mijn bak aftrok qua mp3? ;)
MaGiK54
Gegroet en welkom bij TA. De beste plek om je tijd nutteloos te spenderen :crazy:
!_PeTrUs_!
[EFnet] #TAforum

Daar hangt iedereen rond (ook niet TA, wat t meerdendeel is :p)
Mindphaser
quote:
Originally posted by SnuggLe
Goedendag, aangenaam!

Ben je van die oude Mindphaser site? Die zeg maar heel veel van mijn bak aftrok qua mp3? ;)


whehe ja that's me, MTP was de naam
maarreh, ik heb nooit wat van je bak geleeched zover ik me kan herrinneren...
SanduTje
welkom mede-gelderlander :D

(liemers geloof ik? :D)
!_PeTrUs_!
OK, in vervolgs mag je thier in posten:

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=69074

Dus daar kan je m zo ook terugvinden :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Mindphaser
whehe ja that's me, MTP was de naam
maarreh, ik heb nooit wat van je bak geleeched zover ik me kan herrinneren...


Oh nee klopt, was Graveheard ofzo :) Zoiets iig :D

Diem city! ;)

TranceFool
welkom hierzo! :)
Mindphaser
quote:
Originally posted by SanduTje
welkom mede-gelderlander :D

(liemers geloof ik? :D)


grrr
wie ben jij? :)

maar goed, idd, Zevenaar
jap snuggle, diem is sick :)
mijn grote broertje het daar een eige videotheek... misschien ken je hem wel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 
Privacy Statement