|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 56)
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Ik weet ook niet of ik me al een keer had voorgesteld, maar bijdeze nog maar een keer:
Mijn naam: Jordy
Leeftijd: 30 jaar
Woonplaats: Arnhem
Ik werk in Amsterdam voor een telecombedrijf die vanaf volgend seizoen alle voetbalwedstrijden uit gaat zenden: Versatel.
Ik ben vanaf de eerste minuut liefhebber van toen house muziek opkwam.
Later ging ik ook naar de allereerste houseparties.
Ik ben een hele tijd naar hardcore feesten geweest.
Maar de afgelopen jaren ben ik naar andere soorten gaan luisteren.
Het werd te hard die hardcore muziek.
NU ga ik graag naar feesten zoals Dance Valley, Sensation, etc
Mijn favo DJ's zijn: Tiesto, Marco V, Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Luna, Paul van Dyk, Ferry Corsten, Oscar G, Cedric Gervais (laatste 2 genoemde zijn DJ's die vooral in Club Space Miami draaien/draaiden)
Ik ga de feesten hier in Nederland missen, omdat ik waarschijnlijk volgend jaar al in Florida woon en daar een nieuw leven op te bouwen samen met mijn verloofde.
Mijn nickname Ouwe Dwaas heb ik gekregen bij mijn vorige werkgever in Amsterdam.
Ik was een van de oudste, ik kwam uit het oosten en een van de geksten.
Toen zei op 1 dag een collega tegen mij: He, Ouwe Dwaas
En vanaf dat moment was dat mijn bijnaam daar. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Ik werk in Amsterdam voor een telecombedrijf die vanaf volgend seizoen alle voetbalwedstrijden uit gaat zenden: Versatel.
|
Welkom! Enjoy your stay!
En ik zeg: regel mij eens een aansluiting ;) |
|
|
| djxtension |
| Van harte welkom. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En ik zeg: regel mij eens een aansluiting ;) |
Heb jij niks aan. Ze doen alleen eredivisie :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Heb jij niks aan. Ze doen alleen eredivisie :p |
Hahahahaha, die is heel erg flauw!
...en zielig voor de Graafschap :( |
|
|
| eribug |
Hoi!
Ik ben Erin en ik kom eigenlijk uit Texas!
Ik werk in het medische centrum in Houston, als verpleegkundige in de cardiothoracale chirurgie/intensieve care afdeling.
Een paar jaar geleden heb ik een jaar in Amsterdam gewooned, en ik spreek een beetje Nederlands, ook want mijn man Nederlander is.
Wij waren net in Nederland met vakantie, wij hebben een paar hartstikke leuke feestjes meegedan:
2005.04.29--Tiesto ISOS4 release @ Heineken Music Hall, Amsterdam
2005.05.04--Sander Kleinenberg @ Zebra Lounge, Leidseplein, Amsterdam
Volgend maand (2005.06.10) ga ik ook naar New York om AvB te zien!!!
Ik kijk er naar uit om met jullie over trance te praten, en over het laatste van Nederland te horen!
groetjes van Erin (eribug) |
|
|
| MaGiK54 |
| Welkom hier op NLTA......compliment in verband met je goede Nederlands is wel op je plaats :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Welkom hier op NLTA......compliment in verband met je goede Nederlands is wel op je plaats :) |
Mwjha, sommige mensne die hier al 25 jaar wonen kunnen nog steeds geen Nederlands :p
Welkom op NLTA Erin! |
|
|
| DJ_Siesta |
| welcome on the board:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwjha, sommige mensne die hier al 25 jaar wonen kunnen nog steeds geen Nederlands :p
Welkom op NLTA Erin! |
Doel je hiermee op jezelf of op onze allochtone medemens? |
|
|
| jp |
| Welkom welkom :happy2: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Doel je hiermee op jezelf of op onze allochtone medemens? |
Owj jezus, gaan we were op die tour? Sluit je even aan bij Hig-Nrg. :rolleyes: |
|
|
|
|