|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 64)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| Hey :) Zou eens verrekte tijd worden na een jaar of 5 ofzo? :p |
|
|
| Cosmic |
He Unique2701,
staat dat getal voor je geboortedatum? In dat geval zijn we op dezelfde dag jarig;) |
|
|
| Zand|Man |
| quote: | Originally posted by Chicane
Hey :) Zou eens verrekte tijd worden na een jaar of 5 ofzo? :p |
sorry dat ik lui ben :p |
|
|
| HBtje |
| Leeuwarden de gekstuuuhhh :crazy: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Zand|Man
sorry dat ik lui ben :p |
Welkom namens de feestcomissie |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Cosmic
He Unique2701,
staat dat getal voor je geboortedatum? In dat geval zijn we op dezelfde dag jarig;) |
neeh niet ik, iemand anders :D |
|
|
| Ramonster |
HOI! Ik ben ook nieuw.
Verder heb ik weinig interessants te melden! :whip: |
|
|
| ZZandirt |
[gaap]
goed gekomen, dan maar... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Ramonster
HOI! Ik ben ook nieuw.
Verder heb ik weinig interessants te melden! :whip: |
a/s/l/h/m?
(age/sex/location/hobbby/music preference) |
|
|
| Ramonster |
| quote: | Originally posted by jp
a/s/l/h/m?
(age/sex/location/hobbby/music preference) |
18, male, Lelystad, voetbal, en music preference, mja, liefst prog trance. :) |
|
|
|
|