|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| quote: | Originally posted by Unique2701
niet helemaal eerlijk dat nieuwe mensen geeeen idee hebben wie die mensen zijn die hier al eeuwen geregistreerd zijn :confused: |
Meetings zijn het antwoord op al je vragen ;) Veel feestjes bijwonen dus! :p |
|
|
| jp |
| We zijn allemaal heel aardig (op Robin na) :happy2: |
|
|
| New Wave |
| Hier zitten alleen maar junks, nerds die platen bijhouden op een blocknote, proghoeren en Kolkie. Al deze mensen wil je niet tegen komen. :p |
|
|
| kolkiewolkie |
Hier zitten alleen maar junks, nerds die platen bijhouden op een blocknote, proghoeren en Kolkie. Al deze mensen wil je niet tegen komen.
:haha:
so true :D |
|
|
| jp |
| Kun je per categorie even aangeven wie daar in thuis hoort? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
Kun je per categorie even aangeven wie daar in thuis hoort? |
99% is proghoer, glanis is de nerd met het blocknote-je en wij zijn junk omdat we allemaal verdovende middelen in onze tuin laten groeien.
Owja, en Kolkie dan :p maar dat spreekt voorzich. :p dat is een uniek geval van TA. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hier zitten alleen maar junks, nerds die platen bijhouden op een blocknote, proghoeren en Kolkie. Al deze mensen wil je niet tegen komen. :p |
Dan ben ik benieuwd waar ik bijhoor.. Voel me nog het meest geassocieerd met de Kolkie-subgroep :) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Dan ben ik benieuwd waar ik bijhoor.. Voel me nog het meest geassocieerd met de Kolkie-subgroep :) |
Heb jij dan ook van die ontiegelijke 'kolkie-foto's' :p? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb jij dan ook van die ontiegelijke 'kolkie-foto's' :p? |
Is dat het enige criterium? Dan ben ik mijn eigen groep wel.. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Is dat het enige criterium? Dan ben ik mijn eigen groep wel.. |
jazekers, om die foto's is kolkie beroemd geworden. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Is dat het enige criterium? Dan ben ik mijn eigen groep wel.. |
jazekers, om die foto's is kolkie beroemd geworden. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Hier zitten alleen maar junks, nerds die platen bijhouden op een blocknote, proghoeren en Kolkie. Al deze mensen wil je niet tegen komen.
:haha:
so true :D |
wat doe jij nog eigenlijkl? Ga je nog wel eens uit gerdinand?
Of nog steeds druk met studeren?? |
|
|
|
|