|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Phortje |
Ik ben ook nieuw, ik zal me hier dan ook maar ff voorstellen :p
Ik check 't forum al een tijdje voor de tracklists enzo, dus ik dacht dat ik ook maar eens moest gaan posten :)
Ik ben 18 jaar, woon in Delft en ik doe verder niks wat producen/DJ'en betreft, ik ben gewoon liefhebber :p
Ik zal sommigen van jullie ongetwijfeld al gezien hebben op de Armin Solo in Asta, toen ik daar met Spare en Bartez was :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Phortje
Ik ben ook nieuw, ik zal me hier dan ook maar ff voorstellen :p
Ik check 't forum al een tijdje voor de tracklists enzo, dus ik dacht dat ik ook maar eens moest gaan posten :)
Ik ben 18 jaar, woon in Delft en ik doe verder niks wat producen/DJ'en betreft, ik ben gewoon liefhebber :p
Ik zal sommigen van jullie ongetwijfeld al gezien hebben op de Armin Solo in Asta, toen ik daar met Spare en Bartez was :p |
Welke van die 2 vrienden van Spare was jij? Ik heb Spare daar voor et eerst gezien en kom zelf ook uit Delft :) |
|
|
| Phortje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Welke van die 2 vrienden van Spare was jij? Ik heb Spare daar voor et eerst gezien en kom zelf ook uit Delft :) |

De linker :p
Ik heb sowieso snuggle en partyhardy gezien geloof ik.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Phortje

De linker :p
Ik heb sowieso snuggle en partyhardy gezien geloof ik.. |
, moet maar eens beter undercover blijven :D
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Welkom! :D |
En jij bent? ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En jij bent? ;) |
:p |
|
|
| Phat B |
Dag mensjes
ik zal me ff netjes voorstellen, zoals het hoort toch???
ik ben Ferry, hier beter bekend als Phat B. Voor de duidelijkheid: ik ben niet dezelfde Phat B als die uit de Christian dancescene(?!?), uit de hiphop scene of uit de hardhousescene.
ik ben gewoon Phat B uit Etten-Leur (op de kaart links naast Breda) en ben nu 4 jaar actief dj. Ik heb vooral kleine (privé-)feestjes op mn naam staan maar waar ik het meest trots op ben is mn anderhalf jaar van residentie in de Zevenbergse discotheek (nou ja, discotheek :tongue2 ) de Capri en mn plaats bij de laatste 8 in de dj-contest voor the Big Bang in Breda (zie ander forum).
mijn stijl is breed: groovy & funky club, clubtech, progressive, trance, techno en een vleugje hardhouse. Ik pas me dus ook liever aan aan de time being, waar en voor wie draai ik en waar heb ik zin in.
ook ben ik groot liefhebber van uitgaan en ik heb inmiddels feesten bezocht zoals Innercity (2002 & 2003) en TIC.
Mn favo dj's zijn absoluut Tiësto en Laidback Luke
dat was wat ik te melden heb, wil je meer weten stuur me een pm ofzo en we spreken elkaar vast nog op de verschillende forumpjes hierzo
mzlsss |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Phat B
ik ben Ferry, hier beter bekend als Phat B. Voor de duidelijkheid: ik ben niet dezelfde Phat B als die uit de Christian dancescene(?!?), uit de hiphop scene of uit de hardhousescene.
|
Wel die uit de gayporn scene? Dacht dat je een scene had gedaan samen met Optimus.... ;) :p :D
Sorry, geintje :D
Welkom!!! |
|
|
| Phat B |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Wel die uit de gayporn scene? Dacht dat je een scene had gedaan samen met Optimus.... ;) :p :D
Sorry, geintje :D
Welkom!!! |
wat een warm welkom zeg, ik voel me gelijk thuis :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Phat B
wat een warm welkom zeg, ik voel me gelijk thuis :D |
Joh relax, als mensen grappen met je uithalen betekent dat dat je geaccepteerd bent :)
Gewoon meedoen met die chinees afzeiken, dan komt het allemaal goed :p |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Joh relax, als mensen grappen met je uithalen betekent dat dat je geaccepteerd bent :)
Gewoon meedoen met die chinees afzeiken, dan komt het allemaal goed :p |
oeh gaan we sjinees hier ook rellen? dan ben ik ook weer van de pratij!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
oeh gaan we sjinees hier ook rellen? dan ben ik ook weer van de pratij!! |
Daar waren we toch al een volle week mee bezig frans. :p
Beetje last van je korte termijn geheugen :p?
Hij heeft zo te zien al een tijdje niet meer gepost :p
Wat een mietje he, wel online op PartyFlock maar niet op TA en MSN.
Het bewijs van een grote overloper :p |
|
|
|
|