return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 71)
View this Thread in Original format
Frenkieee
Vast wel: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=353943
Remy D
quote:
Originally posted by Transara
Scheveningen uiteraard! Echt helemaal super, ga hier ook nooit meer weg!


Hmmmm beter ga je naar Bloemendaal :tongue2 :crazy:
Transara
Bloemendaal...mmmm...best leuk voor 1x per jaar, maar ik ben niet zo weg van al die zogenaamde hippe wannabe's:rolleyes:

En daarnaast is de keus tussen of 5 minuten fietsen of een uur rijden snel gemaakt!

Nope, Scheveningen it is!

Maar met hele goede argumenten ben ik misschien nog wel om te praten, hoor!
magrec
Zo hipperdepip is bloemendaal ook niet meer hoor. Kansloze boertjes zoals ik komen er ook ;)

[edit]

welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten ;)
Transara
Nou, Magrec, ik laat mezelf niet zo snel ondersneeuwen en ben aardig wat gewend aan bijdehandte opmerking, dus laat maar komen, ik lust ze rauw!:haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: :toocool:
MikeVee
quote:
Originally posted by magrec


welkom, ben benieuwd hoe lang je het volhoudt hier. Je hebt geluk dat een sjinees en een technoboer hier vrijwel niet meer posten ;)


Voor enige forum-activiteit moet je bij BeTA zijn :happy2:
Chicane
quote:
Originally posted by Transara
Nou, Magrec, ik laat mezelf niet zo snel ondersneeuwen en ben aardig wat gewend aan bijdehandte opmerking, dus laat maar komen, ik lust ze rauw!:haha: :haha: :haha: :haha: :crazy: :toocool:


Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen en te vragen wat iedereen hier gewoon wil weten:
PICS or STFU :D


;)
Remy D
quote:
Originally posted by Transara
Bloemendaal...mmmm...best leuk voor 1x per jaar, maar ik ben niet zo weg van al die zogenaamde hippe wannabe's:rolleyes:

En daarnaast is de keus tussen of 5 minuten fietsen of een uur rijden snel gemaakt!

Nope, Scheveningen it is!

Maar met hele goede argumenten ben ik misschien nog wel om te praten, hoor!


Ik heb er een keer een zandhaai gevangen met een schepnet en er werkt echt een onwijs knap meisje achter de bar. :tongue2 En het is in Bloemendaal altijd 2% warmer vanwege de conditie van de ozonlaag boven Bloemendaal. :eek: :tongue2 :toocool:
Transara
quote:
Originally posted by Remy D
Ik heb er een keer een zandhaai gevangen met een schepnet en er werkt echt een onwijs knap meisje achter de bar. :tongue2 En het is in Bloemendaal altijd 2% warmer vanwege de conditie van de ozonlaag boven Bloemendaal. :eek: :tongue2 :toocool:


Ja, die 2% hebben me echt over de streep getrokken!

En wat moet ik met een knap meisje achter de bar? Daar word ik nou niet warm of koud van, doe mij maar een lekkere beachboy!;)
Loraine
quote:
Originally posted by MikeVee
Voor enige forum-activiteit moet je bij BeTA zijn :happy2:


Dat weet mijn lieve collega ook :toothless
Maar welkom Saar ! :o Wel lekker blijven plakken he :clown:

Transara
quote:
Originally posted by Loraine
Dat weet mijn lieve collega ook :toothless
Maar welkom Saar ! :o Wel lekker blijven plakken he :clown:


nein, nein, keine zimmer frei!:haha: :haha: LOL
Transara
quote:
Originally posted by Chicane
Om dan maar meteen met de deur in huis te vallen en te vragen wat iedereen hier gewoon wil weten:
PICS or STFU :D


;)


Steeling somebody's line, baby?:D ;) Be original!

PICS are on the way....:toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 [71] 72 73 74 75 76 77 
Privacy Statement