|
Nieuw?! FF voorstellen Deel IV (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
Hallo,
Ik ben Tin en ik hou van haardstyle |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Hallo,
Ik ben Tin en ik hou van haardstyle |
Ik heb lonsdale Tin!!!! |
|
|
| Optimus |
| ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!! Vriend!! |
|
|
| Jimacy |
Zal me ook ff voorstellen dan..
Ben Jimmy.. 23 jaar en woon in Dordrecht.
Ik studeer in Rotterdam (Inholland) en werk parttime als barkeeper.
Ik hou van (diverse soorten) trance en af en toe vind ik techno ook wel ok. Armin is mijn favoriete DJ.
Ik draai zelf ook, maar alleen nog thuis (helaas).
En als jullie me ooit tegenkomen op een feest.. ben Chinees van afkomst dus redelijk makkelijk te vinden ;) |
|
|
| Optimus |
| nee hoor, want dan komen ze bij mij terecht:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jimacy
Zal me ook ff voorstellen dan..
Ben Jimmy.. 23 jaar en woon in Dordrecht.
Ik studeer in Rotterdam (Inholland) en werk parttime als barkeeper.
Ik hou van (diverse soorten) trance en af en toe vind ik techno ook wel ok. Armin is mijn favoriete DJ.
Ik draai zelf ook, maar alleen nog thuis (helaas).
En als jullie me ooit tegenkomen op een feest.. ben Chinees van afkomst dus redelijk makkelijk te vinden ;) |
Des te dichter bij Dort, des te rotter het wordt :p
Geintje ;) Welkom hier kerel!
Gebruik je ook poppers zoals Optimus? ;) |
|
|
|
|