|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Dezelfde dag draaide hij gratis in Zoetermeer op het plein achter de bibliotheek, samen met Armin en Marco V gratis... The Pitch was dat ofzo, toen kwam Urban Train voor het eerst live voorbij nadat Scot Bond die spaaide in zn emix :D |
Ik weet niet wat jij precies bedoeld maar die dag draaide hij niet tegelijk in de Eau en zeker niet een solo. Hier volgt mijn tijdschema van een heel mooi weekend in juni 2001:
3 juni 2001 (ok technisch gezien was het 4 juni 2001, want hij draaide na 12 uur 's nachts) de Eau vierde zijn tweede verjaardag waar oa Tiesto draaide, geniale set die onder de MP3-nerds als één van de betere Tiesto sets wordt beschouwd. Na deze slachtpartij zijn we vervolgen op 4 juni 2001 naar the Pitch geweest waar hij niet voor het eerst Urban draaide, aangezien dit nummer ook al voorbij kwam in de Eau (uurtje of 12 a 13 ervoor dus). Na Tiesto @ the pitch werd ik verplicht om na de tweede dag van de verjaardag in Eau te gaan, waar Armin en Tom Harding draaide, wederom een geniale avond.
Edit: lees me post ff opnieuw en technisch gezien draaide hij op 1 dag in de Eau en Zoetermeer :) |
|
|
| basd |
| Leuk voor de mensen voor wie Tiesto interessant is dat ie dit weer doet. |
|
|
| Djeebie |
| Dutch Dimension 2002 blijft het beste feest ooit voor mij. TiC 1 was erg gaaf, maar een tweede editie zit er voor mij niet in. M'n smaak is wat veranderd qua muziek, dus ik ga nu tien keer liever naar twee clubavonden ála Everybody voor dat geld. |
|
|
| jp |
| Tiesto In Concert is op 29 en 30 oktober, althans volgens het vliegtuigje dat boven Mysteryland zweefde... |
|
|
| Jappio |
idd dat viel mij ook op.
Begint steeds meer op een echt concert te lijken zo. Denk dat ik hier misschien toch niet bij ga zijn. |
|
|
| Smirnoff |
Was het niet zo dat er ook een concert in Belgie gegeven word ??
Had het volgens mij ergens gelezen. :sadgreen: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Was het niet zo dat er ook een concert in Belgie gegeven word ??
Had het volgens mij ergens gelezen. :sadgreen: |
Een week na NL is het in Belgie |
|
|
| jp |
De vrijdag editie is 's middags en voorziet in gastoptredens van K3 en Special D. Naast ranja en kindercola zal er ook Jip en Janneke bubbelchampagne worden geschoken. Voor de ouders is er een kleine bioscoop ingericht waar ze kunnen genieten van Laurel en Hardy films terwijl hun kinderen uit hun dak gaan op Tiesto.
Er zal een standje ingericht worden waar de kids hun lollies en kauwgom op suikergehalte kunnen testen. Er is de laatste tijd veel rommel op de markt en het is belangrijk te weten wat je likt.
Op de achterkant van het toegangskaartje staat een kleine kleurplaat. Maak deze zo mooi als mogelijk en zet je naam erbij. Tiesto zal de vetste tekening uitkiezen en de winnaar krijgt een pony (jongens krijgen een Playstation 2)
De hele middag wordt gepresenteerd door Kim Lian en zal live op Fox-Kids worden uitgezonden. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
De vrijdag editie is 's middags en voorziet in gastoptredens van K3 en Special D. Naast ranja en kindercola zal er ook Jip en Janneke bubbelchampagne worden geschoken. Voor de ouders is er een kleine bioscoop ingericht waar ze kunnen genieten van Laurel en Hardy films terwijl hun kinderen uit hun dak gaan op Tiesto.
Er zal een standje ingericht worden waar de kids hun lollies en kauwgom op suikergehalte kunnen testen. Er is de laatste tijd veel rommel op de markt en het is belangrijk te weten wat je likt.
Op de achterkant van het toegangskaartje staat een kleine kleurplaat. Maak deze zo mooi als mogelijk en zet je naam erbij. Tiesto zal de vetste tekening uitkiezen en de winnaar krijgt een pony (jongens krijgen een Playstation 2)
De hele middag wordt gepresenteerd door Kim Lian en zal live op Fox-Kids worden uitgezonden. |
God, nu baal ik helemaal dat ik in Berlijn zit dat weekend :mad: |
|
|
| jp |

:wtf: |
|
|
| TranceFool |
| hahahaha, hoe verzin je het :D :D |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp

|
LOL :p
Die flyer moet ik ook hebben, morgen gelijk naar de platenzaak! |
|
|
|
|