|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Esrem
|
De E komt voor de G in het alfabet.... ;) |
|
|
| MennoB |
| Is er ook een meeting? |
|
|
| Freezel |
| Zo rond middernacht, helemaal vooraan? :p Ruimte genoeg denk ik ;) |
|
|
| Esrem |
| Oh idd, dat was de bedoeling maar blijkbaar is het alfabet onthouden na 3 uur slaap al niet eens meer mogelijk... |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Freezel
Zo rond middernacht, helemaal vooraan? :p Ruimte genoeg denk ik ;) |
Hahaha, of in een stormloop naar voren en al die breezah sletjes omver lopen :)
Hebben we daar ook geen last meer van.. |
|
|
| _Supreme |
| bah, moeten we betalen voor die stream? |
|
|
| Ultravibe! |
| quote: | Originally posted by _Supreme
bah, moeten we betalen voor die stream? |
Is altijd nog veel goedkoper dan een kaartje dacht ik zo.:tongue2 |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by _Supreme
bah, moeten we betalen voor die stream? |
Jah je gaat ff een hele nacht naar een livestream kijken?:rolleyes:
(ik weet nu al dat genoeg mensen zo gek zijn) |
|
|
| Chicane |
| Ik heb met de Just Be release party ook gewoon betaald voor de stream, perfect geluid en mooi zuiver beeld en was alles behalve duur (Het resultaat zwerft ook op internet mwuahahaha :D)... als jij het niet op kan brengen om 3 zoveel te betalen kan je beter naar ID&T luisteren. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik heb met de Just Be release party ook gewoon betaald voor de stream, perfect geluid en mooi zuiver beeld en was alles behalve duur (Het resultaat zwerft ook op internet mwuahahaha :D)... als jij het niet op kan brengen om 3 zoveel te betalen kan je beter naar ID&T luisteren. |
je hebt freaks en je hebt freaks. Je gaat toch niet een hele nacht naar zo'n stream kijken. :eyes: ook al is het geluid en beeld goed...
IK ga zowiezo niet luisteren of kijken misschien 1e uurtje maar meer ook niet. |
|
|
| Chicane |
| je hoeft toch niet live te kijken en luisteren, daar heb je recorders voor :D Gewoon je computer programmeren en de dagen er na rustig na genieten :) |
|
|
| m0sh |
Is there an english TiC thread?
The search wont work for me /: |
|
|
|
|