|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 46)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Muppet
hans kazan en zijn zonen:D |
ik hoop dan eerder dat die chick meedoet :D |
|
|
| Glaniskanis |
En dan nu de Magik van de avond
Hans haalt zn toverstaf te voorschijn! Sim salabim
*POEF*
Slipje weg van die meid
Tadaaaaa... en ga nu maar op mn staf zitten en buigen! |
|
|
| MaGiKaL_MiKe |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Bij TMF zei hij eergisteren, dat het een magische show wordt, met veel goocheltrucs enzo...dus ben benieuwd |
ooit van sarcasme gehoord? je zag die kop toch van tijs toen renate zei: "met konijnen enz", tijs zei maar ja voor de goede orde.
Er zal wel iets met magie zijn maar dat magische avond moet niet te letterlijk opgevat worden, denk ik. |
|
|
| AxePlode |
| ik heb 3 kaarten voor zaterdag maar om logistieke (:)) redenen komt het beter uit om zaterdag te gaan. iemand interesse om zijn/haar kaartjes voor vrijdag te truilen tegen die van zaterdag van mij?? als je interesse hebt stuur maar pm... |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by AxePlode
ik heb 3 kaarten voor zaterdag maar om logistieke (:)) redenen komt het beter uit om zaterdag te gaan. |
Ehhhhh ik geloof dat ik niet helemaal snap wat je probleem is... :rolleyes: :D |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Muppet
hans kazan en zijn zonen:D |
magic unlimited met tara, renzo en ........ |
|
|
| jp |
| Laat ie eerst eens een paar goede platen tevoorschijn toveren en dan zien we wel verder ;) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by basvh
magic unlimited met tara, renzo en ........ |
Het is Mara ;)
En die ander heet Oscar. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Matthijs
Ehhhhh ik geloof dat ik niet helemaal snap wat je probleem is... :rolleyes: :D |
Dat ie zaterdag niet kan en zaterdag wel... *Duh* ;) :toothless |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
En dan nu de Magik van de avond
Hans haalt zn toverstaf te voorschijn! Sim salabim
*POEF*
Slipje weg van die meid
Tadaaaaa... en ga nu maar op mn staf zitten en buigen! |
bahahahahahaha hjahahahahaha de tranen rollen van mn wangen af hahahahahahahaha tenk u
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dat ie zaterdag niet kan en zaterdag wel... *Duh* ;) :toothless |
ohhhhhhhh zeg dat dannnnn:p |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by ambs
ohhhhhhhh zeg dat dannnnn:p |
Dat zeg ik toch !! :stongue: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Dat zeg ik toch !! :stongue: |
ik wilde gewoon ff tjeken! :tongue3 |
|
|
|
|