|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| Frankisback |
Op MTV news was bericht dat Hans Klok komt bij Tiesto in concert
Ben benieuwd |
|
|
| AxePlode |
Had in de week nadat het uitverkocht was 3 kaartjes gehaald bij freaky voor zaterdag. Ik ga dus ook met 2 vrienden :).
Kijk er wel naar uit omdat het een feest zal worden, maar ben niet zo'n geweldige fan van zijn muziek. Vond het album ook niet zo goed. Maar het is georganiseerd door ID-T en het kostte 60 euri (vrij veel voor 1 stage 1 DJ) dus het moet maar een goed feest worden :D. |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Op MTV news was bericht dat Hans Klok komt bij Tiesto in concert
Ben benieuwd |
Hah! Dat was de 1e naam die in me opkwam bij het lezen van het thema, 'Magic'. |
|
|
| basvh |
best relaxe remix van just be op de site van tiesto in concert.
ow jah onze hans klok komt denk ik net omdat ie in china zit:
| quote: | Tourschema Hans Klok
Er komen een heleboel optredens voor Hans Klok in binnen en buitenland aan. Helaas zijn de data nog niet definitief, maar dat zal snel gebeuren. Wel is het zeker dat er vanaf 1 oktober 2004 een wekelijks dagboek over de tour in China verschijnt. Hans Klok treedt daar 2 maanden op met zijn complete theatershow.
Ook zal er tijdens de tour door een krant wekelijks een column worden geplaatst en is Hans Klok iedere week op de radio om live in China te vertellen hoe het gaat.
Alles is nog een verassing en wordt eind september op deze website bekend gemaakt.
Mis het niet!
|
|
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by basvh
best relaxe remix van just be op de site van tiesto in concert. |
Tiesto - Just Be (Antillas Remix) |
|
|
| DJ Sid |
wat ik mij zat af te vragen, bestaat er eigenlijk een 8 uur durende set van het VOLLEDIGE concert?
want op de dvd is het maar 3 uur, en der zijn wat mixen bij die niet zijn zoals het echt was die avond. |
|
|
| DJ D-Man |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
wat ik mij zat af te vragen, bestaat er eigenlijk een 8 uur durende set van het VOLLEDIGE concert?
want op de dvd is het maar 3 uur, en der zijn wat mixen bij die niet zijn zoals het echt was die avond. |
Helaas niet ;), het eerste en het laatste uur zijn niet op de radio uitgezonden en dus ook niet opgenomen. De tracklist is wel beschikbaar, als je dat bedoelt. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
wat ik mij zat af te vragen, bestaat er eigenlijk een 8 uur durende set van het VOLLEDIGE concert?
want op de dvd is het maar 3 uur, en der zijn wat mixen bij die niet zijn zoals het echt was die avond. |
Radio 3 heeft in totaal 4 uur en 46 minuten uitgezonden, deze uitzending is in 3 bestanden op MP3 gezet. |
|
|
| AxePlode |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Radio 3 heeft in totaal 4 uur en 46 minuten uitgezonden, deze uitzending is in 3 bestanden op MP3 gezet. |
id-t heeft t ook uitgezonden, meen dat hun uitzending iets langer was, maar de kwaliteit was minder omdat 3fm via sateliet te ontvangen is en id-t niet. maar de kwaliteit is zoiezo brak, allemaal opgenomen met microfoon bij monitor of zo, klinkt echt voor geen meter, typisch ID-T :whip:.
het geluid op de dvd is wel ok, maar is er digitaal opnieuw bijgeplakt. de vocals van Mavie Marcos hoor je niet, je hoort gwn de originele plaat en Dinand hoor je heel zacht op de achtergrond wat schreeuwen af en toe. Echt heeeeeel slecht die DVD... Beeld was trouwes wel grappig :) |
|
|
| Partyhardy! |
| quote: | Originally posted by AxePlode
Echt heeeeeel slecht die DVD... Beeld was trouwes wel grappig :) |
Ik had vet kippenvel bij het terug zien van die DVD! :eyes: Vond hem erg gaaf! :crazy: het enige wat aan te merken viel was dat er zo extreem weinig publiek op stond! :( dat hadden ze beter kunnen uitwerken... |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik had vet kippenvel bij het terug zien van die DVD! :eyes: Vond hem erg gaaf! :crazy: het enige wat aan te merken viel was dat er zo extreem weinig publiek op stond! :( dat hadden ze beter kunnen uitwerken... |
De beelden van de DVD waren echt superrr!! Alleen jammer dat ze bij de live gedeelten de muziek erachter hebben geplakt.. Ben echt benieuwd naar TIC2 |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Flipper01
De beelden van de DVD waren echt superrr!! Alleen jammer dat ze bij de live gedeelten de muziek erachter hebben geplakt.. Ben echt benieuwd naar TIC2 |
ja het begint nu wel weer te kriebelen.:D :eyes: :crazy: :tongue3 :eyespop: |
|
|
|
|