|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| JAF |
en dan nu officieel van www.id-t.com:
Tiësto in Concert: twee avonden!
Omdat het concert van 's werelds nummer één DJ anderhalf jaar geleden zo extreem snel uitverkocht was, waardoor veel fans er niet bij konden zijn, staan er voor de volgende editie maar liefst TWEE avonden Tiësto in Concert gepland!
Na de eerste editie was men unaniem: dit was het eerste Dj-concert ooit en in zijn perfectie nauwelijks te overtreffen. Wat een ontzettend knalfeest was de eerste editie Tiësto in Concert. Op dat eerste deel komt nu dus een dubbel vervolg!
Op zowel vrijdagavond 29 en zaterdagavond 30 oktober is het Arnhemse Gelredome wederom het domein van Neerlands' meest succesvolle DJ. Tiësto zal dan weer op zijn compleet eigen wijze het publiek verpletteren met een spetterende show.
Let op: de kaartverkoop voor beide avonden begint al op zaterdag 28 augustus! Kaarten zijn vanaf 10.00 te koop bij onder meer alle verkooppunten van de Ticketbox. Naast de normale kaarten zijn er net als vorig jaar ook VIPkaarten te koop, die onder meer extra toegang bieden tot een extra zaal. Zorg dat je er op tijd bij bent en mis deze once-in-a-lifetime-experience niet!
:crazy: :crazy: |
|
|
| Smirnoff |
Is er ook al meer bekend omtrend de VIP kaarten ??
Ik zag dat ze € 88,50 kosten maar er staat nergens wat je er voor krijgt. En omdat de kaartverkoop zaterdag al is.....
:rolleyes: |
|
|
| HBtje |
| quote: |
Omdat het concert van 's werelds nummer één DJ anderhalf jaar geleden zo extreem snel uitverkocht was, waardoor veel fans er niet bij konden zijn |
whahaha extreem snel... lol no way verkoop begon eind januari, iok kocht eind maart nog een kaartje, t was pas half april uitverkocht.... maarja
en we gaan vrolijk verder met t hypen van tiesto :rolleyes: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by ID&T
Zorg dat je er op tijd bij bent en mis deze once-in-a-lifetime-experience niet! |
:rolleyes:
Als het IETS niet is.. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by HBtje
whahaha extreem snel... lol no way verkoop begon eind januari, iok kocht eind maart nog een kaartje, t was pas half april uitverkocht.... maarja
en we gaan vrolijk verder met t hypen van tiesto :rolleyes: |
Ten eerste is het maar goed dat jij rond 1930 bent geboren en ten tweede kon ik anders genoeg mensen die naar dit feest wilde maar niet konden omdat het uitverkocht was. |
|
|
| Tim81 |
Reclamestunt: 2 voor de prijs van 1!
Zullen zaterdag beide edities al uitverkocht zijn?! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Tim81
Reclamestunt: 2 voor de prijs van 1!
Zullen zaterdag beide edities al uitverkocht zijn?! |
Denk het niet. Hoop het ook niet eigenlijk.
Damn die hype wordt wel goed uitgemolken zeg, doen ze netjes: ijzer smeden wanneer het heet is (oftewel geld binnenhalen wanneer het kan).
En dat once-in-a-lifetime is DIKKE BULL want als het goed gaat doen ze het in december bijvoorbeeld nog eens 3x. Hoezo speciaal? :S |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
En dat once-in-a-lifetime is DIKKE BULL want als het goed gaat doen ze het in december bijvoorbeeld nog eens 3x. Hoezo speciaal? :S |
Rustig rustig :p Marketing, marketing en nog eens marketing. Mensen willen horen dat het once-in-a-lifetime is, anders is het niet speciaal waar ze heengaan. ID&T probeert hier gewoon handig op in te spelen. Ik vind het wel grappig om te zien allemaal. Ik ga niet omdat het me niet interesseert zo'n concert, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het wel leuk vinden. Tiësto is allang geen dj meer, maar een bedrijf. Dat heeft hij zelf ook al gezegd, dus laat ze het lekker uitmelken.
Blijven genoeg leuke dingen over die niet zo massaal zijn :) |
|
|
| AversusZ |
ik ga voor vrijdagnacht, dan zijn ook de uitslagen bekend van de DJ Top 100 ( die hij waarschijnelijk zal winnen )
bovendien hoef je dan ook weer niet godsgruwelijk lang op een trein te wachten |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Rustig rustig :p Marketing, marketing en nog eens marketing. Mensen willen horen dat het once-in-a-lifetime is, anders is het niet speciaal waar ze heengaan. ID&T probeert hier gewoon handig op in te spelen. Ik vind het wel grappig om te zien allemaal. Ik ga niet omdat het me niet interesseert zo'n concert, maar ik kan me voorstellen dat veel mensen het wel leuk vinden. Tiësto is allang geen dj meer, maar een bedrijf. Dat heeft hij zelf ook al gezegd, dus laat ze het lekker uitmelken.
Blijven genoeg leuke dingen over die niet zo massaal zijn :) |
Ja ja :)
Ja marketing inderdaad, maar dat zei ik ook al in mijn vorige post. Maar dat doen ze goed in ieder geval, ik geef ze geen ongelijk, zoals ik zei: ijzer smeden wanneer het heet is, het maximum geld eruit pompen!
Ga dit allemaal wel even in de gaten houden, vind het wel leuk. |
|
|
| SnuggLe |

LOL!
Ja Jerry, ben weer aan het copy/pasten ;) |
|
|
|
|