return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 79)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by Remy D
Hahaha wat blijf je soms ook een kansloze rukker!!! Dit vraag je nooit haha. Dus je zal wel van me willen horen dat 1 van die mensen Esrem was.

Nou Bram speciaal voor jou: Ik heb een leuke tijd gehad met Esrem. :D


Ja want als dat zo is zegt dat veel over Esrem :p
Niet over jou Remy-ventje, want jou kennen we al wat langer :eyespop: :haha:


;) laat je rimmen!
Dj Lex
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik zit nu de set van zaterdag te beluisteren, echt heeeel vervelend die interviews tussendoor!! :whip:

Naast het feit dat de interviewer waardeloos engels spreekt zijn de vragen ook absoluut ruk en dragen ze helemaal niks bij aan het geheel :mad:


Whaha wat een koning! Ik lig helemaal in een deuk om die gast. Vrijdagnacht had hij ook al van die geweldige uitspraken!
Remy D
Kan nu wel zeggen dat Belgie het vetst was!!! De opening van Tiesto om 0:00 wat verschrikkelijk BRUUT!!! Zoooo Veeeeel phatter dan in Arnhem. :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Fkwebeman
Ik heb ook een 4 tal filmpjes geschoten met mijn foto-toestel. (hasselt dan)

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20058.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20059.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20060.mpg

http://www.sdesigns.exitnic.net/Tie...sselt%20061.mpg


Beetje schokkerig misschien af en toe, maar ja probeer maar eens normaal te filmen tussen duizenden hossende mensen met een kleine camera en ik ben al zo klein ;)

met dank aan _Supreme
vtec junkie
PICS!!!!
Tim81
Ik heb ook van vrienden gehoord dat Belgie veel beter was dan Nederland! Ik kan hier zelf niet over oordelen, omdat ik op geen een van de TIC's was. Wel heb ik het een en ander teruggeluisterd en idd erg moeten lachen om die interview-gast :toothless

Komen er op de dvd beelden van alledrie de concerten?
eieregooie
die vrienden waren zeker op vrijdag? :p
Remy D
quote:
Originally posted by eieregooie
die vrienden waren zeker op vrijdag? :p

HAHA rukker, was zoals je vast wel weet op alle 3 en het was in Belgie echt wel bruter!!!

Iedereen die ik gesproken heb die zowel in NL was als in Belgie vond het in Belgie beter... En zoiezo waren de vrouwen daar ook beter. :D:D
eieregooie
:p
Remy D
quote:
Originally posted by eieregooie
:p

Ik kan je pik hier ruiken, beter dat je hem nu gaat wassen... :eek:

eieregooie
sorry :(
DJ Sid
quote:
Originally posted by Remy D
HAHA rukker, was zoals je vast wel weet op alle 3 en het was in Belgie echt wel bruter!!!

Iedereen die ik gesproken heb die zowel in NL was als in Belgie vond het in Belgie beter... En zoiezo waren de vrouwen daar ook beter. :D:D


België simply rulezz :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 [79] 80 
Privacy Statement