|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
De allerlaatste 2 kaartjes whaha echt te gek, ik kom kwart voor 11 die tabekswinkel in, helemaal uitverkocht natuurlijk, hadden ze nog 2 kaartjes liggen onder de geldla van de kassa omdat die verkeerd gedrukt waren (iemand wou vrijdag en zaterdag was afgedrukt), dus ik ben erbij de 30ste :D
(helaas wel afwachten of alles doorgaat :( voor ons) |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Kaarten voor vrijdag binnen! (Vanmorgen 10.15 uur bij de FRS)
Helemaal eens: Eerste wordt 't leukste ;) |
Jammer dat jij en Glanis op de vrijdag gaan..
Een vriend van me kon alleen op de zaterdag en mijn voorkeur ging daar ook naar uit, waarom weet ik ook niet, maar ik ben benieuwd of er veel verschil tussen de avonden zal zitten. |
|
|
| Smirnoff |
Nou, zijn er ook mensen die al kaartjes willen ruilen ??
:eyespop:
Heb er 4 voor de zaterdag, maar de rest van m,n vrienden waren te laat en hebben tickets voor de vrijdag.
Als ik niks voor de vrijdag kan bemachtigen gaan we gewoon zaterdag :D |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Jammer dat jij en Glanis op de vrijdag gaan..
Een vriend van me kon alleen op de zaterdag en mijn voorkeur ging daar ook naar uit, waarom weet ik ook niet, maar ik ben benieuwd of er veel verschil tussen de avonden zal zitten. |
Ja vind het ook jammer als ik zo lees dat jullie en de meeste anderen op zaterdag gaan, maar de vrijdag kwam mij veel beter uit dus toch maar daarvoor gekozen. (Dat van die "de eerste wordt toch de leukste" is ook maar onzin, ik denk dat beide edities een "night to remember" worden :D ) |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by M_Peror
(Dat van die "de eerste wordt toch de leukste" is ook maar onzin, ik denk dat beide edities een "night to remember" worden :D ) |
Neehee zeg nou niehiet
De 1e wordt de leukste!! ;) |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by drpeer_holland
Ik heb er ook 5 binnen, de limit is 9 kaartjes in 1 keer..
|
58€....das toch alweer zo'n 25% meer als TiC I....:rolleyes:
Ongelovelijk dat t nu al uitverkocht is...of eigenlijk niet, overal waar tiesto komt is het stervensdruk. Vorig jaar kocht ik mn kaartje nog gewoon in April. Tegenwoordig moet je al voor de deur liggen wil je een kaartje kopen.
Voor de mensen die gaan: veel plezier |
|
|
| HiGH_NrG |
Lijken wel Rolling Stones perikelen man...
Wie heeft er met zijn slaapzak voor de deur van de FRS gelegen? :p |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by Cosmic
58€....das toch alweer zo'n 25% meer als TiC I....:rolleyes:
|
ben benieuwd hoeveel mensen er zouden zijn gegaan, (voor de invoering van de euro) als de kaartjes bijna 130 gulden zouden kosten :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
ben benieuwd hoeveel mensen er zouden zijn gegaan, (voor de invoering van de euro) als de kaartjes bijna 130 gulden zouden kosten :) |
Inderdaad! Dat dacht ik ook! 130 GULDEN! Niet normaal. 1 dj....
Maarja, dan begint die discussie weer.
| quote: | Originally posted by Djeebie
Ongelooflijk ja. En er wordt ook al op geboden. €200 voor 3 kaartjes heb ik al zien staan. Het ziet er wel naar uit dat beide concerten gewoon binnen een uur waren uitverkocht. Best wel vet eigenlijk :) |
Vind het niet vet, vind het TRIEST! Als ze allemaal verkocht zouden zijn aan fans ja: dan is het vet!
Maar reken op:
1000 kaarten Coca Cola
1000 kaarten Grolsch
1000 kaaten andere sponsoren etc
En dan nog 10.000 kaarten voor van die turken die kaartjes opkopen.
Hoezo hype?
Bah! |
|
|
| Tim81 |
| Tiesto in Concert wordt mede mogelijk gemaakt door Coca Cola, Grolsch en Vodafone |
|
|
| drpeer_holland |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Inderdaad! Dat dacht ik ook! 130 GULDEN! Niet normaal. 1 dj....
Maarja, dan begint die discussie weer.
|
Ja wie ging er een paar jaar geleden nog 3,30 voor een pilsje betalen... € 1,5, het jaar voor de invoering van de euro was dit 1,40 guldens |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Tim81
Tiesto in Concert wordt mede mogelijk gemaakt door Coca Cola, Grolsch en Vodafone |
Everybody too wordt gesponsoord door smirrnoff
DV door smirrinoff, cocal cola, heineken, vodafone
ML door grolsch, red bull en nog zooi andere
ROlling stones door staatsloterij
Marco V wordt gesponseerd door pioneer
Don Diablo/Laidback luke krijgen gratis gsus kleren
dus what´s your point?
om 5 over 10 heb ik nog 6 kaarten gekocht. ff 350 euri gepint. hehe |
|
|
|
|