|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Ik post nog wel:D Maar k ga deze keer niet, beetje combinatie van factoren: bezuinigen, bang de mooie herrinering van deel 1 te verpesten en midden in mijn tentamens. Beetje jammer. Maarja. |
|
|
| Chicane |
DanceGrooves heeft op miraculeuze wijze weer kaartjes voor de 29ste:
klikkerdeklik |
|
|
| raoel |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* VTEC Junkie [NYTA]
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
Het lijstje ff op alfabetische volgorde gezet. Die lijst van vorig jaar bracht me op ideeën.
Zaterdag is dus veruit het drukst bezocht.
Voor vrijdag zijn er op meerdere plaatsen nog kaarten te koop.
oa bij DG en Freaky. |
|
|
| Drpeer |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* VTEC Junkie [NYTA]
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
Heb maar een nieuw account aangemaakt, mijn Drpeer_holland account is disabled, ik zou alleen niet weten waarom... |
|
|
| Ultravibe! |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D |
|
|
| Supreme Theory |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
Had eigenlijk zaterdag in gedachte.
Kon alleen nog voor vrijdag krijgen...maar ben daar eigenlijk best blij mee!
Kan me niet voorstellen dat hij zaterdag net zo energiek, scherp en wakker is als op vrijdag.
Ach we zien het wel.
Zou eigenlijk iemand beide dagen moeten gaan om ze te kunnen vergelijken :) |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Zou eigenlijk iemand beide dagen moeten gaan om ze te kunnen vergelijken :) |
remy d gaat beide dagen |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
wellicht twee verschillende setjes / show ?? |
zou leuk zijn, maar ik verwacht toch zeker wat betreft de 'show-elementen' een identieke show. Maar even niet te veel op internet kijken dan zaterdag, het moet wel nog een beetje een verrassing blijven. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Muppet
remy d gaat beide dagen |
Die vindt het alleen maar twee keer vet superwaus :p
Volgens mij ging ie zelfs ook naar Belgie. |
|
|
| Drpeer |
| quote: | Originally posted by Matthijs
zou leuk zijn, maar ik verwacht toch zeker wat betreft de 'show-elementen' een identieke show. Maar even niet te veel op internet kijken dan zaterdag, het moet wel nog een beetje een verrassing blijven. |
Ik zag net op de video van tiesto.com, dat ie een extra uur draait op zaterdag, en dat de forum members van tiesto.com de tracks mogen requesten!! Erg gaaf dus, ook leuk dat ie mijn vraag ook heeft beantwoord! |
|
|
| Matthijs |
| Oh das zeker wel cool ja!! Denk dat ik maar snel even wat leuke verzoekplaatjes ga verzinnen dan! :D |
|
|
| Jappio |
---------------------------------------------------------------------
Vrijdag:
---------------------------------------------------------------------
* Jappio
* jp
* M_Peror
* Remy D
* PoysonIV [FLTA]
* Smirnoff
* Sunshine79 [NYTA]
* Supreme Theory
* Ultravibe!
* VTEC Junkie [NYTA]
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag:
---------------------------------------------------------------------
* basvh
* Chicane
* dj_spare
* Drpeer_holland
* eieregooie
* Flipper01
* Frankisback
* Freezel
* Magic83
* Matthijs
* MennoB
* Muppet
* nook
* Odyne
* raoel
* Remy D
* snitz
---------------------------------------------------------------------
Zaterdag 6nov:
---------------------------------------------------------------------
* Fkwebeman
* Remy D
heb dit weekend ook nog ff kaartje besteld voor de vrijdag. Ondanks mijn eerdere bedenkingen heb ik er toch wel weer een beetje zin in. |
|
|
|
|