|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| Esrem |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Weinig bekenden trouwens.... ik zou er bijna toe komen om een meeting te gaan organiseren ;) |
Doe maar...Ik wil wel eens in het echt aanschouwen hoe lelijk jullie zijn:D :tongue3 |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Doe maar...Ik wil wel eens in het echt aanschouwen hoe lelijk jullie zijn:D :tongue3 |
Nee jouw kop is kermis! :haha: :haha: :haha: :stongue: :stongue:
Flauw.. ik weet het! :p |
|
|
| AxePlode |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Met dank aan janneman voor het regelen van el cheapo tickets :cool: :eyespop: ! Weinig bekenden trouwens.... ik zou er bijna toe komen om een meeting te gaan organiseren ;) |
in plaats dat je jullie ff op alfabet erin zet |
|
|
| Remy D |
| Heb echt zo'n zin in het weekend kan echt niet wachten en bij de gedachte alleen krijg ik toch zo'n natte poes dat er sinds vanmorgen al duizenden hongerige Ghanezen zijn langsgeweest om een emmertje water te halen bij me voor bij hun rijst. Net of ik niks anders te doen heb. |
|
|
| Esrem |
| Nee sorry wordt een beetje irritant van jullie en leren werkt ook niet positief, maar het lijkt me wel leuk om te meeten!!?? |
|
|
| Donna |
| Als je hard van achter door Remy gepakt wilt worden kan het leuk zijn ja;p |
|
|
| Ben_Lei |
nog maar minder dan 53 uur, cant wait !
:toothless |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Met dank aan janneman voor het regelen van el cheapo tickets :cool: :eyespop: ! Weinig bekenden trouwens.... ik zou er bijna toe komen om een meeting te gaan organiseren ;) |
Echt perfect! Zusje van een bekende van mij had 2 kaartjes bij dr telefoon gekregen, en die wilde ze wel aan mij verkopen voor 15 euro.
Kijk dat vind ik als arme jongen natuurlijk een enorm goeie deal!
Enne Kolkie, organiseer maar een meeting hoor, ik wil ook wel eens zien hoe lelijk dat TA-volk nou is :D :D |
|
|
| Daveje |
| khad me bijna aangesproken gevoeld, gelukkig ben ik er niet bij :p |
|
|
| jp |
| De meeting vorige keer was wel grappig, behalve die kutfransen die geen engels praten en zielig in een hoekje bleven staan |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Remy D
Heb echt zo'n zin in het weekend kan echt niet wachten en bij de gedachte alleen krijg ik toch zo'n natte poes dat er sinds vanmorgen al duizenden hongerige Ghanezen zijn langsgeweest om een emmertje water te halen bij me voor bij hun rijst. Net of ik niks anders te doen heb. |
WHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAA
HAHAHAHAHAAHA |
|
|
| Daveje |
| 1 van de geniaalste opmerkingen ooit! hoe verzin je het:eyes: |
|
|
|
|