|
[30-10-2004] Tiësto In Concert 2 (De Thread) - Gelredome, Arnhem (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe

LOL!
Ja Jerry, ben weer aan het copy/pasten ;) |
Geniale pic :D |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
img
LOL!
Ja Jerry, ben weer aan het copy/pasten ;) |
Ja, ik zag dat cd hoesje van Everybody ook weer ergens langs komen.
Wat een board is dat GC toch he ? :eyespop: :stongue: |
|
|
| raoel |
Ik ga ook met een maat van me en zijn broertje en nog 4 dames.
Ik dacht eerst dat het onzin was dat het 2 dagen achter elkaar was, maar het is dus gewoon echt waar. Zaterdag is denk ik de avond dat wij zullen gaan, maar daar moet ik het dan straks nog maar is ff over hebben.
Ik ben toch erg benieuwd hoeveel kaarten er verkocht worden.
Denk nie dat beide uitverkocht raken. Vorig jaar was het wel ruim van te voren uitverkocht, maar zoals hier al eerder werd gezegd duurde het toch wel een dikke 2 maanden. Nu is hij nog populairder geworden en is dance weer gegroeid, maar 50.000 mensen voor één DJ?
we wachten af.
Wat zou ID&T doen als bijna iedereen het kaartje voor zaterdag koopt en er maar 5000 voor vrijdag verkocht zouden worden o.i.d.? |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by raoel
Wat zou ID&T doen als bijna iedereen het kaartje voor zaterdag koopt en er maar 5000 voor vrijdag verkocht zouden worden o.i.d.? |
Kan me niet voorstellen dat dat gebeurt, maar misschien dat het dan weer naar de HMH verplaatst wordt, net als het megasucces Pleasuredome?
Overigens denk ik gewoon dat het (bijna) net zo knetterhard zal gaan als met $en$ation. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
Ja, ik zag dat cd hoesje van Everybody ook weer ergens langs komen.
Wat een board is dat GC toch he ? :eyespop: :stongue: |
Niet zo zeuren man! ;)
Dat hoesje was anders wel door iemand anders gepost. Kan moeilijk gaan zeggen van 'Ga daar en daar kijken voor het hoesje'. Internet is van iedereen :) |
|
|
| Tom Lont |
| Misschien een idee om ff aan te geven wie er op vrijdag en wie er op zaterdag gaat? |
|
|
| Tim81 |
| In Nederland kosten die kaarten voor beide avonden 55 euro per stuk, terwijl die Belgen een week later 'slechts' 40 euro hoeven te betalen... It's not fair!! |
|
|
| eieregooie |
| De belgen hebben geen Gelredome... Overigens is Hasselt voor half NL wel aan te rijden hoor... Dus als t je echt om het geld gaat... |
|
|
| GrooveCollect. |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Niet zo zeuren man! ;)
Dat hoesje was anders wel door iemand anders gepost. Kan moeilijk gaan zeggen van 'Ga daar en daar kijken voor het hoesje'. Internet is van iedereen :) |
hahahaha
Ik las van de week een paar posts van jouw hier over mensen op de kast enzo... :stongue:
You felt for the trap. :tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
hahahaha
Ik las van de week een paar posts van jouw hier over mensen op de kast enzo... :stongue:
You felt for the trap. :tongue3 |
Ken je niet goed genoeg daarvoor! :p
Kan ik niet met je mee terugrijden van Everybody Too, toevallig? :D
| quote: | Originally posted by Tom Lont
Misschien een idee om ff aan te geven wie er op vrijdag en wie er op zaterdag gaat? |
Vrijdag: Neen
Zaterdag: Neen
:p |
|
|
| basvh |
Vrijdag: Misschien
Zaterdag: JA!
ik ben morgen om 10 uur precies bij een ticketbox automaat! |
|
|
| Tom Lont |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Vrijdag: Neen
Zaterdag: Neen
:p |
:D :D :rolleyes: |
|
|
|
|